LabVIEW subVI hysteresis

ik ben bezig om voor het school een project te maken in labview. Dit lukt vrij aardig, alleen heb ik problemen om een subVI te maken die een hysteresis creërt. Heeft er toevallig iemand zo'n subVI liggen, want ik denk dat dit wel vaker gebruikt wordt.

Greetz leon

domme labview, nu probeer ik hetzelfde opnieuw maar werkt het wel :p
Goed dat het werkt wel, maar nog altijd geinteresseert.

edit:
weer hetzelfde probleem, maar het heeft waarschijnlijk mee te maken dat ik een subVI 2 keer gebruik. Kan ik een subVI niet gewoon copieeren?

[Bericht gewijzigd door --pino-- op donderdag 2 februari 2006 22:55:31

ok, het is dus een conflict dat te maken heeft met het feit dat ik de subVI 2x gebruik. Maar hoe los ik dit op? Ik ben niet ongeduldig, maar ik zou er dit weekend graag aan werken. En de betreffende leerkracht zie ik maandag pas:p

Pino, ik denk niet dat er veel labview gebruikers op dit forum zitten, en de enkele die dat wel doet, is dan toevallig net niet on-line.
Ik zelf gebruikt Profilab expert (legaal).
Maar heb mijzelf vandaag ingeschreven voor een demonstratie Labview georganiseerd door National Instruments.
H.

Kromme Volten zijn niet gevaarlijk

Zou gewoon moeten werken. CTRL ingedrukt houden en met de muis je sub-vi ergens anders heen slepen. Et voila, 2x je sub-vi.
Als dit nog niet werkt kun je het ook anders proberen: die sub-vi los openen in labview (dus zonder je hele project geopend te hebben) en dan onder een andere naam nog eens opslaan. Vervolgens labview helemaal sluiten, en je grote project openen. Dan de 2 sub-vi's daarin plaatsen. Labview weet nu niet meer dat dit eigenlijk dezelfde vi is.

Succes!

Iets idiot-proof maken heeft geen zin, je komt altijd een nog grotere idioot tegen

ben naar de leerkracht geweest.
Voor degenen die het willen weten;
Moet dus op de betreffende subVI openen en dan rechts klikken op het "ikoon".
Daar VI-properties => execution => reentrant execution aanvinken.

Het probleem is dus opgelost. Toch dank.

greetz leon