schakelingen gemaakt van deze site en werken

ze moeten alledrie in een behuizing en dan is het raar om de een voor en de rest achter de "echte" versterker snap je pros:).

Het zou natuurlijk mooi zijn, moest je ze alle 3 op de line-out uitgang kunnen aansluiten. Maar omdat in een normaal audio-systeem nog een volumeregelaar tussen deze uitgang en de eindversterker zit, heeft dat weinig zin. Er zit dus weinig anders op, dan je behuizing van 2 x 2 ingangen te voorzien. 2 voor de line-out (of 1 stereo-exemplaar) en 2 voor de eindversterker-uitgangen.
Als ik het zelf zou maken, zou ik ingangsconnectors kiezen die overeenstemmen met de uitgangsconnectors van de signaalgevers. Zo kan je het ding nog probleemloos aansluiten als je kleinkinderen om een demonstratie vragen... ;-)

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)

Op 3 september 2006 20:17:06 schreef Hugo Welther:
De eerste sluit je ook aan op de line uitgang van de versterker. Dus voor de "echte" versterker.
Kan de hoofdtelefoonversterker er mooi bij.

en de tweede dan?
is die ook voor voor de "echte versterker"?

Op 3 september 2006 21:15:10 schreef pros:
[...]
Het zou natuurlijk mooi zijn, moest je ze alle 3 op de line-out uitgang kunnen aansluiten. Maar omdat in een normaal audio-systeem nog een volumeregelaar tussen deze uitgang en de eindversterker zit, heeft dat weinig zin. Er zit dus weinig anders op, dan je behuizing van 2 x 2 ingangen te voorzien. 2 voor de line-out (of 1 stereo-exemplaar) en 2 voor de eindversterker-uitgangen.
Als ik het zelf zou maken, zou ik ingangsconnectors kiezen die overeenstemmen met de uitgangsconnectors van de signaalgevers. Zo kan je het ding nog probleemloos aansluiten als je kleinkinderen om een demonstratie vragen... ;-)

dan moet het twee X vier ingangen zijn (voor stereo en achter stereo)

en het moet niet te groot worden het moet allemaal in een video recorder (wel leeg natuurlijk)

maar kan ik ook voor de eerste en de derde gewoon een weerstand spanigsdeler zetten zo ja hoeveel OHM?