bestaat er een alternatief voor het verwijderde crocodile clips, of bestaat er een betaalbaar alternatief indien er geen freeware bestaat ??

Op 16 januari 2003 13:51:40 schreef Prutsertje:
bestaat er een alternatief voor het verwijderde crocodile clips, of bestaat er een betaalbaar alternatief indien er geen freeware bestaat ??

Wat denk je zelf?

Crocodile Clips Elementary?
http://www.crocodile-clips.com/m6_4.htm

Deze is wel freeware, weet alleen niet wat het wel en niet kan.

for a limited period, it's completely free!

Dus je kunt het niet onbeperkt gebruiken.... :(

En het doet ook niet wat croc clips kon die we eens hebben gehad....

[Bericht gewijzigd door Prutsertje op ]

dat is niet de bedoeling

[Bericht gewijzigd door Jeroen op ]

Op 7 oktober 2004 18:24:10 schreef robbes:
dat is niet de bedoeling

Pff. Wat is niet de bedoeling Jeroen?

Via de site van crocodile clips kun je een hele mooie demo versie downloaden, hier zit echter wel een gebruikslimiet op van 30 dagen of zo. Maar als je je klok terug zet naar de periode waarin je deze demo hebt gedownload, dan kun je hem gewoon blijven gebruiken.

Op 7 oktober 2004 21:07:15 schreef Atlantis:
[...]
Pff. Wat is niet de bedoeling Jeroen?

Ik heb zo'n vermoeden dat hij had voorgesteld om het installatie - bestand door te sturen of online te zetten ofzo. En dat mag dus niet op CO.

Ives

[Bericht gewijzigd door Ives op ]

Ik snap niet waarom mod's zo moeilijk doen over het uitwisselen van behoorlijk algemene gegevens. Mod's publiceren ook schema's uit Elektuur etc. Misschien willen sommige mod's de schijn ophouden als zijnde dat hier niet met copyrights gespeeld wordt?

Overigens, een blad als Elektuur en anderen zouden moreel gezien een financiele bijdrage aan de webmaster en de mod's van CO moeten doen vanwege de reclame die hier steeds weer voor ze gemaakt wordt?!! B.v. hoe vaak wordt er hier niet verwezen naar een bepaalde uitgave van de Elektuur? Over de jaren gezien heeft C.O. behoorlijk bijgedragen aan de winst die Elektuur maakt......
Het beste wat je dan van Elektuur hoort is dat ze iemand sturen naar de H.E.B. happening die zo knullig inmekaar zit dat dat ook niet meer hoeft.

De versie van Crocodile Clips die hier stond is niet voor niets verwijderd, en ik heb geen zin om weer problemen met de maker ervan te krijgen omdat mensen via het forum alsnog een illegale versie gaan uitwisselen.

Op 7 oktober 2004 21:34:27 schreef Atlantis:
Ik snap niet waarom mod's zo moeilijk doen over het uitwisselen van behoorlijk algemene gegevens.

Je stelt hier dat het om algemene gegevens gaat, maar waar haal je die stelling vandaan? Ik zie geen verklaring nog reden om er zomaar vanuit te gaan dat het algemene gegevens betreft.

Daarnaast, los van het wel of niet correct zijn van jou stelling, zou ik aanraden je eens te gaan verdiepen in de morele verantwoordelijkheid van mensen die publiekelijk handelen en optreden. Misschien dat het je helpt bij de beeldvorming die nodig is om te kunnen begrijpen waarom MOD's zo reageren.
Daarnaast heb je ook nog te maken met het nederlandse recht.

Op 7 oktober 2004 22:55:00 schreef Bastiaan:
[...]
Je stelt hier dat het om algemene gegevens gaat, maar waar haal je die stelling vandaan? Ik zie geen verklaring nog reden om er zomaar vanuit te gaan dat het algemene gegevens betreft.

Daarnaast, los van het wel of niet correct zijn van jou stelling, zou ik aanraden je eens te gaan verdiepen in de morele verantwoordelijkheid van mensen die publiekelijk handelen en optreden. Misschien dat het je helpt bij de beeldvorming die nodig is om te kunnen begrijpen waarom MOD's zo reageren.
Daarnaast heb je ook nog te maken met het nederlandse recht.

ik heb hier niets aan toe te voegen, bedankt Bastiaan ;)

Op 16 januari 2003 13:51:40 schreef Prutsertje:

Ja hoor, de echte wereld, aangevuld met elektronica theorie.
Het wordt misschien even wennen, maar die echte onderdeeltjes kun je gewoon met je vingers verslepen. Je hoeft hiervoor niet naar je muis te grijpen om deze met een cursor aan te klikken.