De indeling van het forum in verschillende secties is naar mijn mening geen verbetering, omdat:
1) Het totale aantal berichten dat per dag gepost wordt is niet zo groot dat meerdere secties nodig zijn.
2) De meeste berichten sowieso in de sectie "Requests" gepost worden.
3) De andere secties (Audio, Digitaal) hierdoor te klein worden.
Mijn voorstel is dan ook om er weer 1 groot forum zonder secties van te maken.
Dit is slechts mijn persoonlijke mening, ik ben benieuwd hoe anderen hier over denken.
yo
Ben ik het ook mee eens dit is een best apart systeem 1 forum is nog het makkelijkste en van mij mogen de oude berichten ook wel weg geflikkert worden omdat ie toch bijna niet meer gelezen worden en je kunt er toch al niet meer op reageren. Ik zat te denken dat als het bericht een 2 weken niet meer gelezen is hem automatisch weg te halen.
Marcel
AVR C tutorial http://expand.xs4all.nl/avr
Het inloggen vind ik juist een voordeel. Ik hoef nu
niet steeds m'n naam en e-mail adres in te vullen
als ik een bericht schrijf. De cookies blijven overigens
ook gewoon in m'n browser staan. Ik kan dus dagen het
forum bezoeken zonder opnieuw in te loggen, ideaal.
Marcel
Jeroen
Moderator
Nog meer meningen over het nieuwe forum? Post ze a.u.b!
Het verdelen van het forum in secties is denk ik wel goed, ik denk dat het even op gang moet komen, en de mensen moeten natuurlijk wel een bericht in de juiste sectie plaatsen.
De oude berichten worden met en met verwijderd. Binnenkort is deze sectie dus weg. Als je nog secties weet die eventueel toegevoegd moeten worden, laat het dan weten.
Inloggen om te kunnen posten is iets wat tegenwoordig bij ieder forum verplicht is en het is meteen geïntegreerd met de nieuwsbrief.
Maar natuurlijk wil ik ook jullie mening weten!
Jeroen
Martijn Berntsen
pe4mb
nadeel van dit forum is dat hij gebruik maakt van die database. en deze doet het soms niet.
wat ook een nadeel is, is dat als je een tijd niet geweest bent, je de oude berichten niet meer zo makkelijk kan checken.