Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Eh als ik bij iemand zijn info kijk dan kan je al zijn gegevens gewoon als text kopieren waarom moet iemand zijn e-mail adres dan een plaatje wezen? vind ik persoonlijk beetje onhandig
Grt. Erik
Unstable Element
There is God and there is Man, The question is who created who!
sim-pel
michien heb je ooit gehoord (of mischien zelfs last gehad) van SPAM. 
Nu bestaan er hele "slimme" programmatjes die het hele internet afstruinen op zoek naar e-mail adressen (of al het andere wat voldoet aan xxxx@yyyy.zzz en daar dan zijn rotzooi heen stuurt.
conclusie plaatjes kunnen die programma's nog niet (lees: sommigen al wel) lezen.
-UE-
Tommyboy
Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
Spam is inderdaad KL*TE.
Dit is de eerste site die ik heb gezien die op deze manier e-mail adressen (on)herkenbaar maakt.
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
nogniet aan gedacht ja okay maar er zijn ook sites die zetten gewoon nospam voor een email adres neer dus dan word je e-mail adres bijvoorbeeld nospamblabla@hotmail.com
dat vind ik nog altijd makkelijker als dit
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 20 januari 2003 17:27:34 schreef Erik:
nogniet aan gedacht ja okay maar er zijn ook sites die zetten gewoon nospam voor een email adres neer dus dan word je e-mail adres bijvoorbeeld nospamblabla@hotmail.comdat vind ik nog altijd makkelijker als dit
Dat jij nou zo nodig iedereen van CO moet gaan zitten mailen! 
Ik zie de variant als plaatje vaker voorkomen. En ja, de info staat er gewoon. Je hoeft alleen maar ff de moeite te nemen om het over te typen.