Eh als ik bij iemand zijn info kijk dan kan je al zijn gegevens gewoon als text kopieren waarom moet iemand zijn e-mail adres dan een plaatje wezen? vind ik persoonlijk beetje onhandig

Grt. Erik

spam safe he? Maarja, ik vind t ook niet echt een zinnige oplossing.

sim-pel

michien heb je ooit gehoord (of mischien zelfs last gehad) van SPAM. ;)

Nu bestaan er hele "slimme" programmatjes die het hele internet afstruinen op zoek naar e-mail adressen (of al het andere wat voldoet aan xxxx@yyyy.zzz en daar dan zijn rotzooi heen stuurt.

conclusie plaatjes kunnen die programma's nog niet (lees: sommigen al wel) lezen.

-UE-

Spam is inderdaad KL*TE.
Dit is de eerste site die ik heb gezien die op deze manier e-mail adressen (on)herkenbaar maakt.

nogniet aan gedacht ja okay maar er zijn ook sites die zetten gewoon nospam voor een email adres neer dus dan word je e-mail adres bijvoorbeeld nospamblabla@hotmail.com

dat vind ik nog altijd makkelijker als dit

Op 20 januari 2003 17:27:34 schreef Erik:
nogniet aan gedacht ja okay maar er zijn ook sites die zetten gewoon nospam voor een email adres neer dus dan word je e-mail adres bijvoorbeeld nospamblabla@hotmail.com

dat vind ik nog altijd makkelijker als dit

Dat jij nou zo nodig iedereen van CO moet gaan zitten mailen! :)

Ik zie de variant als plaatje vaker voorkomen. En ja, de info staat er gewoon. Je hoeft alleen maar ff de moeite te nemen om het over te typen.