Jeroen13
//Project Quadrocopter 2.0 in progress //dsESC4x //PIC32Flight
Voor de mensen die geinterseerd zijn, is er in eindhoven in het beursgebouw de WK robocup 2006.
http://www.roboludens.nl/ t/m zondag
Ben er vandaag geweest echt leuk om te zien.
Jeroen13
Ik ben net terug van een paar uurtjes robotvoetbal. Het is zeker de moeite waard. Morgen zijn de finales en dat lijkt me erg spannend te worden.
Vooral de small en mid-size robots zijn erg spannende competities.
Minder aktie maar erg mooi om te zien zijn de humanoids, die ook nog wel eens vallen. Dan is het leuk om te zien hoe deze weer geheel zelfstandig kunnen overeind krabbelen.
Verder staan er nog wat demo's met boe-bots en robots gebouwd door het ROC in Eindhoven, waaronder een mooie grote zespotige robot op perslucht. Deze laatste is nog niet af en staat dus alleen maar heel erg mooi te wezen.
Nogmaals een aanrader voor iedereen uit de omgeving van Eindhoven.
Toegang is gratis.
Jeroen13
Op 8 april 2006 16:37:54 schreef GJ_:
Ik ben net terug van een paar uurtjes robotvoetbal. Het is zeker de moeite waard. Morgen zijn de finales en dat lijkt me erg spannend te worden.
Vooral de small en mid-size robots zijn erg spannende competities.
Minder aktie maar erg mooi om te zien zijn de humanoids, die ook nog wel eens vallen. Dan is het leuk om te zien hoe deze weer geheel zelfstandig kunnen overeind krabbelen.
Verder staan er nog wat demo's met boe-bots en robots gebouwd door het ROC in Eindhoven, waaronder een mooie grote zespotige robot op perslucht. Deze laatste is nog niet af en staat dus alleen maar heel erg mooi te wezen.Nogmaals een aanrader voor iedereen uit de omgeving van Eindhoven.
Toegang is gratis.
Naar dei spin kan ik elke dag kijken
kom zelf ook van ROC Eindhoven.
Ik vind de robots van de andere ROC mooier die zijn zelf gemaakt, ROC heeft dit jaar voor het eerst Mechatronica leuke opleiding lijkt me alleen te laat voor mij