FaBioTh_IvusioN
Vette shit hiero!!
Wat mij wel leuk leekk is dat je bij een naam de aantal posts ziet en daar bij een naam hoort
bijv.:
1000 posts Electro Freak!!
mischien een leuke suggestie?
Koen Van Vlaenderen
De vergeetachtigheid bewijst grotere diensten aan het hart dan het geheugen aan het verstand.
Ik denk dat dit de kwaliteit van de posts naar beneden haalt, omdat er dan sommigen zijn die zomaar replyen en eigenlijk meer bezig zijn met hun postaantal op te krikken dan met elektronica. In je profiel kan je zien hoeveel posts je hebt...
Pixie
Weer terug bij de leukste hobby in het universum
misschien kan je iemands leeftijd er wel bij zetten want het maakt nogal verschil of je een vraag beantwoord van iemand van 12 jaar of iemand van 30. ik vergeet soms zelf te kijken hoe oud degene is die het vraagt en als ik wel kijk vind ik soms de reply's wat ongepast of bot voor iemand die nog erg jong is en misschien nog maar net met electronica begint. Het betekend natuurlijk niet dat jongere mensen er niets van snappen, of dat ouderen alles weten, maar dat weet idereen denk ik wel.
Ik zou het iig wel relevant vinden om iemands geboorte datum of jaar onder zijn naam te hebben.
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 5 februari 2003 09:37:20 schreef FaBioTh_IvusioN:
Wat mij wel leuk leekk is dat je bij een naam de aantal posts ziet en daar bij een naam hoortbijv.:
1000 posts Electro Freak!!mischien een leuke suggestie?
Waar gaat het nou om? Dat je veel posts hebt? En dan heet je bij 1000 posts Eectro Freak. Dat zegt nog weinig want je kunt net zo goed 1000 onzinposts hebben neegezet. Dus vind het een beetje onzin om dat zo belangrijk te maken en het onder je naam te zetten. Ik weet ook wel dat een heleboel forums dat hebben, maar toch vind ik het onzin.
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 5 februari 2003 11:13:54 schreef Pixie:
Ik zou het iig wel relevant vinden om iemands geboorte datum of jaar onder zijn naam te hebben.
Het betekend natuurlijk niet dat jongere mensen er niets van snappen, of dat ouderen alles weten, maar dat weet idereen denk ik wel.
Je spreekt jezelf dan een beetje tegen.
Het zou relevant kunnen zijn, maar vanwege het feit dat iemands leeftijd weinig zegt over zijn/haar kennis en ervaring kun je geen waarde hieraan hechten en heeft het dus ook geen nut om het extra naar voren te halen.
Pixie
het zegt niets over de kennis, maar wel over de manier van het beantwoorden van een vraag, of de uitleg. en daar gaat het hier meestal om toch?...het beantwoorden van vragen of dingen uitleggen aan elkaar.
Bastiaan
Op 5 februari 2003 12:04:34 schreef Pixie:
...het beantwoorden van vragen of dingen uitleggen aan elkaar.
Dat heeft toch ook met kennis te maken die de andere partij al reeds bezit. Het enigste is je woordgebruik wat je erop kan afstemmen, maar er is verder weinig anders dat je kan aanpassen.
Pixie
nou ik ben het niet met je eens.
Ik heb al vaker posts gezien dat iemand halverwege de reply's de rest erop wees dat dege die de vraag stelde nog erg jong was, omdat de reply's niet echt gepast waren. Dingen als: "kan je dat niet zelf bedenken?" of "als jou was zou ik gewoon meteen met microcontrollers beginnen." ook wordt er vaak een uitleg gegeven die niet helemaal begrijpelijk is en wanneer het dan niet gesnapt wordt vind ik de reacties soms onaardig en ontmoedigend voor iemand die nog erg jong is. Dit leid ertoe dat sommigen uiteindelijk posten "ik ben nog maar net met electronica bezig en ik ben nog maar .. jaar."
Er zijn ook geen nadelen aan de leeftijd bij de naam vermelden. Behalve dan dat het jullie fftjes werk kost om het zo te maken. Ik vind het jammer want het zou wel handig zijn, maarja mods hebben het laatste woord en er zijn door onaardige reply's tot nu toe nog geen mensen van een flat afgesprongen. 
Bastiaan
Op 5 februari 2003 12:28:31 schreef Pixie:
nou ik ben het niet met je eens.
Ik heb al vaker posts gezien dat iemand halverwege de reply's de rest erop wees dat dege die de vraag stelde nog erg jong was, omdat de reply's niet echt gepast waren. Dingen als: "kan je dat niet zelf bedenken?" of "als jou was zou ik gewoon meteen met microcontrollers beginnen." ook wordt er vaak een uitleg gegeven die niet helemaal begrijpelijk is en wanneer het dan niet gesnapt wordt vind ik de reacties soms onaardig en ontmoedigend voor iemand die nog erg jong is. Dit leid ertoe dat sommigen uiteindelijk posten "ik ben nog maar net met electronica bezig en ik ben nog maar .. jaar."
Idd, dat ben ik wel met je eens.
Er zijn ook geen nadelen aan de leeftijd bij de naam vermelden. Behalve dan dat het jullie fftjes werk kost om het zo te maken.
Dat vinden wij geen nadeel hoor. Dat is redelijk snel te realiseren. Je zit er alleen wel mee dat niet iedereen zijn leeftijd in zal vullen.
En ik heb zelf een beetje tegen het beoordelen van iemand aan de hand van zijn leeftijd. Als je bijvoorbeeld zou zien dat iemand pas 12 jaar is dan zou je misschien sommige zaken niet vermelden, die die persoon misschien wel had begrepen en hem verder had geholpen maar jij vanwege de leeftijd niet had vermeld.
Ik vind het jammer want het zou wel handig zijn, maarja mods hebben het laatste woord en er zijn door onaardige reply's tot nu toe nog geen mensen van een flat afgesprongen.
De MOD's hebben idd het laatste woord maar dat is niet geheel gebaseerd op alleen onze meningen. We vernemen graag iedereen zijn mening en gedachte over uiteenlopende zaken.
Misschien gaan we wel pollen wat anderen ervan vinden, of word het aan de hand van een apart topic wel duidelijk. Na te hebben vernomen wat anderen ervan vinden zal het team zich beraden over dit vraagstuk.
Sweet Winter Smile
A long answer is not short!
Op 5 februari 2003 12:28:31 schreef Pixie:
nou ik ben het niet met je eens

Bastiaan schreef:
...Idd, dat ben ik wel met je eens...
Schreef SWS:
Geen ruzie maken, ik ben al weer thuis

SWS
terrorfeary
elektronica , het is zoals het weer , het word zelden wat je verwacht :) plz cheak out my new site :http://www.terrorfeary.tk
Op 5 februari 2003 10:30:17 schreef Koen Van Vlaenderen:
Ik denk dat dit de kwaliteit van de posts naar beneden haalt, omdat er dan sommigen zijn die zomaar replyen en eigenlijk meer bezig zijn met hun postaantal op te krikken dan met elektronica. In je profiel kan je zien hoeveel posts je hebt...
totaal mee eens , zat op ugf forum ooit en je moet daar 10.000 post hebben om op mp3 directory te komen , en jah iedereen spamde daar met gevolg heel veel kicks 
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.