Hallo Bastiaan ik heb een foutje in je artikel gevonden namelijk:

Het koperchloride proces
De derde methode is het koperchloride proces waarbij gebruik word gemaakt van zoutzuur en waterstofperoxide. Het voordeel van deze methode is dat het snel is, de vloeistof niet hoeft te worden.

de vloeistof niet hoeft te worden (moet worden) de vloeistof niet HEET hoeft te worden
/\
I
I

om dit stukje text gaat het

Ehm, er staat gewoon een goede zin hoor. Het hoeft niet te worden verwarmd staat er, en dat is goed.

Het voordeel van deze methode is dat het snel is, de vloeistof niet hoeft te worden.

noem jij dit een goeie zin? ik denk van niet! lees het nog eens door, niet hoeft te worden? dat klopt toch naar geen kant ofwel soms??? :)

Op 7 februari 2003 23:07:49 schreef Erik:
Het voordeel van deze methode is dat het snel is, de vloeistof niet hoeft te worden.

noem jij dit een goeie zin? ik denk van niet! lees het nog eens door, niet hoeft te worden? dat klopt toch naar geen kant ofwel soms??? :)

Waarom lees je niet de hele zin, maar stop je na "worden"?

De hele zin luid namelijk:
"Het voordeel van deze methode is dat het snel is, de vloeistof niet hoeft te worden verwarmd en dat er fijne banen kunnen worden gerealiseerd."

[Bericht gewijzigd door Bastiaan op ]

Op 7 februari 2003 21:20:01 schreef Erik:
Hallo Bastiaan ik heb een foutje in je artikel gevonden

Vertel mij eens, hoeveel GOEDE dingen heb je gevonden in dit zelfde artikel?

Als ik jou was zou ik maar eens beter LEZEN wat er staat, en eens een POSITIEVERE reactie geven op andermans goede inzet en bedoelingen, daar kom je een eind verder mee. ;)

SWS

Op 7 februari 2003 23:13:56 schreef Bastiaan:

[...]

Waarom lees je niet de hele zin, maar stop je na "worden"?

De hele zin luid namelijk:
"Het voordeel van deze methode is dat het snel is, de vloeistof niet hoeft te worden verwarmd en dat er fijne banen kunnen worden gerealiseerd."

Denk dat de volgende zin al een stuk beter zal zijn:

"De voordelen van deze methode zijn: Het werkt snel, de vloeistof hoeft verwarmd te worden en er kunnen fijnere banen worden gerealiseerd."

Op 8 februari 2003 00:51:55 schreef Diamon:

[...]

Denk dat de volgende zin al een stuk beter zal zijn:

"De voordelen van deze methode zijn: Het werkt snel, de vloeistof hoeft verwarmd te worden en er kunnen fijnere banen worden gerealiseerd."

En ik denk zomaar dat dit de beste zin is: "Het werkt snel, de vloeistof hoeft niet verwarmd te worden en er kunnen fijnere banen worden gerealiseerd."
Maar wat er nu in het artikel staat klopt als een bus hoor...

Laten we een contest houden voor de beste zin :)
Fijne moet iig fijnere worden.

Bedankt voor de suggesties en het commentaar.

"De voordelen van deze contest zijn: Het werkt snel, de vloeistof is nog steeds koud en er zijn hele fijne baantjes mee gerealiseerd." ;)

SWS

P.S. Weet niet wat de Hoovdpreis is, maar een gehakte bal met Mosturd zal wel leker zein :P