Gerwin
An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker
LED VU-meter
Gepost door Jeroen Vreuls op donderdag 4 april 2002 17:13
Deze eenvoudige LED VU-meter heeft maar een paar onderdelen maar is goed bruikbaar als indicatie voor het geluisniveau. De schakeling is opgebouwd rond een LM 3915, de logaritmische broer van de LM 3914...
Luidspreker indicator
Gepost door Jeroen Vreuls op donderdag 4 april 2002 17:13
Met deze indicator kun je zien hoeveel vermogen een versterker levert. De schakeling maakt gebruik van een LM 3915, de logaritmische variant van de bekende LED VU-meter IC LM 3914...
hier klopt dus iets niet;):)
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
okee, misschien vind je het leuk om een speurtocht voor ons moderators te organiseren, tof, bedankt, fijn, maar:
ik heb toch liever dat je meteen ff de fout er bij zet en wat het naar jou inzicht zou moeten zijn.
ik vermoed dus dat je bedoelt dat beide posts op 'hetzelfde' moment gedaan zijn door Jeroen Vreuls.....
wat is het volgens jou?
k.p.meinesz
Een schizofreen is nooit alleen!
het enige wat ik kan vinden is GELUISNIVEAU in text 1
maar wat is dit zoek de 8 verschillen?
geef ff de fouten aan
Koen Van Vlaenderen
De vergeetachtigheid bewijst grotere diensten aan het hart dan het geheugen aan het verstand.
er is niets mis 
als je de 2 zinnen zo na elkaar leest dan moet je even oppassen dat je jezelf niets wijs maakt, er staat :
-De schakeling is opgebouwd rond een LM 3915, de logaritmische broer van de LM 3914...
- LM 3915, de logaritmische variant van de bekende LED VU-meter IC LM 3914...
zwijgen is goud GerWin 
Gerwin
An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker
er staat : Deze eenvoudige LED VU-meter heeft maar een paar onderdelen maar is goed bruikbaar als indicatie voor het geluisniveau. De schakeling is opgebouwd rond een LM 3915, de logaritmische broer van de LM 3914...
Met deze indicator kun je zien hoeveel vermogen een versterker levert. De schakeling maakt gebruik van een LM 3915, de logaritmische variant van de bekende LED VU-meter IC LM 3914...
zie er klopt dus iets niet
MiTcHeLL
May The Source Be With You
Op 13 februari 2003 20:37:54 schreef GeRwIn:
er staat : Deze eenvoudige LED VU-meter heeft maar een paar onderdelen maar is goed bruikbaar als indicatie voor het geluisniveau. De schakeling is opgebouwd rond een LM 3915, de logaritmische broer van de LM 3914...Met deze indicator kun je zien hoeveel vermogen een versterker levert. De schakeling maakt gebruik van een LM 3915, de logaritmische variant van de bekende LED VU-meter IC LM 3914...
zie er klopt dus iets niet
Ik snap je wel maar het is niet fout wat hier staat
(er zijn namelijk ook vu meters gemaakt met de 3914
)
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Op 13 februari 2003 20:37:54 schreef GeRwIn:
[lang verhaal]
wil je voortaan meteen ff zeggen wat er ontbreekt, ik speurtochten heb ik geen trek.
Koen Van Vlaenderen
De vergeetachtigheid bewijst grotere diensten aan het hart dan het geheugen aan het verstand.