zweetvoetje
Free the whales!
Waarschijnlijk zit er een filosofie achter (dat mensen de inhoud niet wijzigen), maar ik vind het eigenlijk gewoon onhandig dat ik niet de vorige 10 posts kan zien als ik een post wijzig. Dat dat alleen kan wanneer ik een nieuwe post maak.
Ik denk dat dat vrij makkelijk gewijzigd kan worden?
(dit is namelijk handig als je ziet dat iemand anders je al voor is geweest met een berichtje, waar je alsnog op wil reageren)
owja, en ik zou het ook wel fijn vinden als er 15 posts onder zouden staan tijdens het maken van een bericht. Maar dat kost weer veel extra bandbreedte, dus da's misschien een minder goed idee.
Dat zou inderdaad wel handig zijn, ik heb me dat zelf ook al eens afgevraagd.
Dat zal een klusje zijn voor Jeroen (Vreuls), als de forum software dit toestaat tenminste.
pcnerd
Take a parachute, and jump!
Op 11 juni 2006 18:56:20 schreef KT88:
Dat zou inderdaad wel handig zijn, ik heb me dat zelf ook al eens afgevraagd.Dat zal een klusje zijn voor Jeroen (Vreuls), als de forum software dit toestaat tenminste.
zal geen forum software zijn die in de weg zit (die is er namelijk niet), maar eerder de constructie van het systeem in php en de database.
Op 11 juni 2006 21:20:17 schreef mts plus:
en dat zouw ook geen probleem mogen zijn.
Een beetje verbastering is niet erg en ik ben helemaal geen taalpurist, maar dit soort dingen is *EXTREEM* irritant.
wouW nouW zouW ... Grrrrr
Dat is iets voor kinderen uit groep drie die net schrijven geleerd hebben.
Op 11 juni 2006 20:36:25 schreef pcnerd:
[...]
zal geen forum software zijn die in de weg zit (die is er namelijk niet), maar eerder de constructie van het systeem in php en de database.
Wat is er dan ? Forum hardware ?
[Bericht gewijzigd door Sine op ]
mts plus
Life is waiting!
ik weet niet of je php als software moet zien.
Het systeem wat het mogelijk maakt om je pagina;s te maken wel maar de pagina zelf. . . . .
en er is wel degelijk forum hardware
Natuurlijk is een php script gewoon software.
Ontopic verder graag
Anders sluit ik dit topic totdat er nieuws is.
[Bericht gewijzigd door Aart op ]
Jeroen
Moderator
Ik denk dat het het makkelijkst is als je bij het beantwoorden de posts van het topic verdeeld over meerdere pagina's ziet. Dan zou je ze dus allemaal kunnen bekijken ipv alleen de laatste 10, zoals het nu is. Dat kan dan meteen ook bij het wijzigen worden ingebouwd.