Fire_IC
"If I would have listened to my customers, I would have invented a faster horse." - Henry Ford
Hallo mensen. 
Ik eerder deze week een forum gestart over mijn bestuurbare webcam zie:
http://www.villa-benniewysch.be of
http://www.circuitsonline.net/forum/view/35588
Wegens het grote succes hiervan en de positieve reacties willen we, als vervolg hier op nog meer dingen in ons studentenhuis door mensen op het internet laten aansturen/regelen. Denk bijvoorbeeld aan de temperatuur, lichten, automatische bier uithaalsysteem voor de koelkast enz. Als terug koppeling zal dan voornamelijk de webcam dienen
Maar nu komt mijn "vraag":
Weten jullie nog elektronische projecten die je misschien ooit zelf heb gemaakt of andere goede ideën. waarvan het je wel leuk lijkt om die via internet te besturen zodat wij het meest unieke studentehuis van nederland worden?
PS
We zijn dus voornamelijk opzoek naar elektronische projecten omdat deze (in de meeste gevallen) eenvoudiger/goedkoper te realiseren zijn dan de mechanische systemen
zweetvoetje
Free the whales!
het lijkt me zeer onhandig als het lichtknopje in huis bestuurd word door mensen op internet.
De meeste dingen in huis kun je nou eenmaal niet laten doen door andere mensen. Ik weet dat er rond kerst een aantal mensen waren die hun kerstboom lieten besturen via het internet, zoiets kan.
Maarja, het meeste in huis heb je nou eenmaal gewoon zelf nodig.
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
of 's nacht's iemand het licht aan om 4 uur, en de radio keihard, en dan word je wakker staat je koelkast al uren open...
temperatuur regelen via internet:
zet iedereen de binnentemperatuur in de winter op -10 en 'somers op +55 graden...
zul je ook niet echt leuk vinden
maar mocht je dit toch uit willen voeren, neem dan ook automatische gordijnen via internet.
+ een webcam die dan naar binnen kijkt.
Je huisgenoten krijgen na een paar uur knipperende lichten, wasmachines aan/uit en andere gadgets schoon genoeg van die remote controlled grappen, Fire.....het kan je je woonruimte kosten 
als bij mij iemand zoiets zou flikken dan stond ze vanavond nog op de stoep geparkeerd bij het leger des Heils.... 
Op 15 juni 2006 17:03:35 schreef Lucky luke:
temperatuur regelen via internet:
zet iedereen de binnentemperatuur in de winter op -10 en 'somers op +55 graden...zul je ook niet echt leuk vinden
Lijkt mij op zich wel leuk 
Zitten ze daar met een snotneus of rood hoofd achter hun pctje
:)
[Bericht gewijzigd door JuuL op ]