Arjan Swets
cnc filmpjes op Http://www.arjan-swets.com
Wat is er aan de hand met de layout van CO...
ik krijg opeens een heel rommelig beeld...
waarom is dit veranderd?
Stynus
Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be
Arjan Swets
cnc filmpjes op Http://www.arjan-swets.com
Op 17 juni 2006 14:49:21 schreef Arjan Swets:
Wat is er aan de hand met de layout van CO...
ik krijg opeens een heel rommelig beeld...waarom is dit veranderd?
sommige altivars zijn zo groot, gooien de hele layout door elkaar...
menu is anders... alles os opeens anders???
zie screenshot hierboven...
laat maar.... opeens alles goed...
ik zag dat ik op www.circuitsonline.net zat...
dus ik dacht zal eens kijken wat ik op www.circuitsonline.nl krijg.... daar was alles zo als vroegen...toen terug naar www.circuitsonline.net... en toen was daar ook alles goed??????
[Bericht gewijzigd door Arjan Swets op ]
free_electron
Silicon Member
Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
dat soort beeld krijg je als er iets mis is met de css informatie
ik vermoed dat CO een losse CSS file gerbuikt in plats van embedded CSS in da paginas. als de css file de allerlaatste is om te laden , of gewoonweg niet komt krijgt je zo een warrig beeld.
CSS = content style seet : dit definieert hoe bepaalde blokken in een pagine er komen uit te zien.
Ik heb dat ook weleens... Vernieuwen met Shft+F5 werkt vaak wel.
EDIT: Hmm heb tegenwoordig firefox wat is daar de sneltoets voor?
[Bericht gewijzigd door Sjaak Boomschaak op ]
klein is fijn
Moderator
Op 17 juni 2006 15:52:41 schreef Johan v. Althuis:
EDIT: Hmm heb tegenwoordig firefox wat is daar de sneltoets voor?
Ctrl + Shift + R is cache leegmikken en opnieuw laden.
Hier gaat alles trouwens nog prima.
Op 17 juni 2006 15:48:35 schreef free_electron:
dat soort beeld krijg je als er iets mis is met de css informatieik vermoed dat CO een losse CSS file gerbuikt in plats van embedded CSS in da paginas. als de css file de allerlaatste is om te laden , of gewoonweg niet komt krijgt je zo een warrig beeld.
CSS = content style seet : dit definieert hoe bepaalde blokken in een pagine er komen uit te zien.
En het is niet erg dat het niet embedded is. De CSS file wordt nu gecashed door je browser, waardoor de gebruiker minder lang moet wachten op het laden van de pagina, en het CO minder trafiek kost.
free_electron
Silicon Member
Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
inderdaad. dat spaart traffic. het ndeel is dat als die file als allerlaatste komt ( of niet komt ) dat je browser de pagine verkeerd rendert...
Op 17 juni 2006 15:48:35 schreef free_electron:
CSS = cascading style seet
free_electron
Silicon Member
Op 17 juni 2006 16:38:51 schreef Bertrix:
[...]CSS = cascading style seet
juist. waar zat ik weer met mijn gedachten
Mr. Digital
slimme mensen vinden oplossingen, genieën vinden problemen.
Op 17 juni 2006 17:13:55 schreef free_electron:
[...]
juist. waar zat ik weer met mijn gedachten
waar je altijd zit, in dat wereldje waar transistoren tot leven komen 
about die fout, nog nooit problemen mee gehad
Doe ook maar eens beeld/bron en dan opslaan als iets.html en dan dat iets.html openenen dan krijg je bijna hetzelfde als wat hij kreeg.
Ik heb dat ook vrij regelmatig, maar alleen als ik op de iBook via Wifi aan het werk ben. Een keer herladen is helpt totnogtoe altijd.
Er komt dat overigens helemaal geen stylesheet mee, of in ieder geval weigert Safari hem toe te passen.
De code in de (deze) pagina is als volgt:
<style type="text/css" media="all">@import /images/style.css";</style>
<link rel="stylesheet" type="text/css" media="print" href="/images/print.css" /> Dus wijst naar deze normale stylesheet en deze sheet om te printen.
En dat klopt wmbt gewoon, hoewel ik niet bekend ben met @import.
Even die style.css over het hoofd gezien kennelijk. Nu zag ik hem wel.
Met @import kun je een externe stylesheet importeren in een stijlblok dat je in de <head> van een document hebt opgenomen. Je kunt dat toepassen als je voor bepaalde delen van je site specifieke stijlregels hebt en die niet in een algemeen stijlblad wilt plaatsen.
Bron: www.handleidinghtml.nl
Stynus
Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be
Op 17 juni 2006 23:34:26 schreef madthijs:
Ik wist niet dat co avatars had? ik zie ze niet...mwa...ik vind het wel zo rustig...
die moet je zelf opzetten. hier: http://www.circuitsonline.net/my/change
Ibanez
Een atx voeding is geen labvoeding, en je kunt er geen auto mee starten ook