Hai!
Ik weet niet of ik in de juiste sectie nu post, maar ik heb een brandende vraag...
Sinds twee dagen valt de electriciteit uit als ik mijn vaatwasser laat draaien. Voor ongeveer 10 minuten doet ie gewoon wat ie moet doen, maar opeens valt dan alles uit en ik kan pas de hoofdschakelaar omzetten wanneer ik de stekker van de vaatwasser eruit heb getrokken.Ik heb het apparaat nu ruim 2 jaar en hij deed het altijd prima...
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ligt het aan mijn stoppenkast of stopcontactblok of ligt het gewoon aan de vaatwasser?
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp:)
groetjes,
Ilse
zeer waarschijnlijk is het je vaatwasser.. pas maar op voordat het echt een "brandende" vraag wordt
hehe
PaWoN
Ilse waarschijnlijk is je vaatwasser lek.
Ik denk dat je op www.klusidee.nl de expertise vind die je zoekt.
Dit forum gaat vooral over electronica en je apparaat is witgoed.
6foot6
Uitspraken die hier onder mijn naam zijn gepubliseerd, hebben niet altijd mijn instemming
Dit klinkt naar een waterlek waardoor de aardlekschakelaar uitschakelt
Zoiets heb ik eens gehad met een gebarsten verwarmingselement in een wasmachine.
Als na het voorspoelen de verwarming wordt ingeschakeld ontstaat een aardlek
hmmz ja ik had al zo'n idee. Net even het water eruit gehaald en toen zag ik dat het verwarmingselement er toch wel erg donker uitzag 
Op 2 september 2006 15:55:01 schreef The Headhunter:
Ilse waarschijnlijk is je vaatwasser lek.Ik denk dat je op www.klusidee.nl de expertise vind die je zoekt.
Dit forum gaat vooral over electronica en je apparaat is witgoed.
dank je wel! ik ga er meteen even naar kijken!
In ieder geval al heel erg bedankt voor jullie reacties:)