Ik heb een probleem met inloggen op de CO site op mijn eigen PC. Als ik mijn login en wachtwoord heb ingevult komt er te staan dat ik mijn cookies aan moet zetten. Nu ben ik niet de stomste op computer-gebied maar hiervan heb ik nog nooit gehoord. Ik zou heel graag willen weten hoe ik wel kan in loggen. Vooral omdat er nu veel discussies zijn over inkoopacties en zow. Iemand een idee hoe het opgelost kan worden????

Zoals het forum het aangeeft, je cookies aanzetten, ik heb een engelstalige browser en Windows, dus ik kan je niet helpen, maar zoek maar eens in je opties...

Op 31 maart 2003 19:44:57 schreef Tristan:
maar zoek maar eens in je opties...

Je bedoelt de internet opties ???? die ken ik nu al van buiten. Ik heb alles daar al geprobeerd maar het mocht niet baten ...

Op 31 maart 2003 19:46:32 schreef Bert Geelen:
Je bedoelt de internet opties ???? die ken ik nu al van buiten. Ik heb alles daar al geprobeerd maar het mocht niet baten ...

Hoe hoog staat je 'privacy' instelling?

Die staan op normaal dus daar kan het niet aan liggen.

Vraag je me nu nog naar mijn ip aderes????

bij privacy even onder geavanceert kijen, wat staat daar aan?

Dan staat er niks aan gevinkt en als ik op automatich klik en ga weer proberen in te loggen krijg ik weer het zelfde

Op 31 maart 2003 19:54:10 schreef Bert Geelen:
Die staan op normaal dus daar kan het niet aan liggen.

Vraag je me nu nog naar mijn ip aderes????

Nee, maar probeer je privacy setting is een puntje te verlagen, als het niet werkt weer op normaal zetten.

Nope , zelfs als ik hem op alle cookies accepteren zet doet hij het nog steeds niet

kijk eens of je computer uberhaupt cookies opslaat, serve eens wat, en kijk dan ind e map cookies in windows

welke versie van IE heb je?

En circuitsonline.net staat niet bij de geblokkeerde websites onder internet-opties -> privacy -> bewerken?

Ik heb deze controle trouwens pas ingebouwd omdat er de laatste tijd veel inlogproblemen waren, en mijn vermoeden is dat er iets niet goed zit met de cookie-instellingen.
Kan eventueel ook aan het wat verscherpte cookie beleid van IE 6 liggen.

[Bericht gewijzigd door Jeroen op ]

kan wezen, maar heb ik geen last van, en heb dezelfde instelllingen als hij

Hey ik heb dit probleem ook gehad.
Nu heb ik bij xp bij internetopties
bestanden verwijderen gedaan en nu werkt het weer
ik snap er niets van maar het werkt nu in ieder geval weer

Dat probleem heb ik een tijdje geleden ook gehad, bij mij hielp het om (bij Extra > Internet-Opties > Tijdelijke Internet Bestanden: Instellingen) de controle op nieuwe pagina's op "Bij elk bezoek aan een pagina" te zetten. Ik snap er eigelijk ook niets van :), maar het werkt nu toch.

ik denk dat de topicstarter drie maanden later hier echt niks meer aan heeft hoor...