ik kreeg net een toen ikde site opende een melding dat ik me moest aanmelden:S toen heb ik gewoon wat ingevuld en toen deed de site het weer klopt dat? en klopt het dat ik een banner zie!?

[Bericht gewijzigd door Gerwin op ]

ja hij was een tijd offline...nu is ie weer op, maar dan wel gepowered door shock media.

Als je geen hosting vind kan je die altijd van mij krijgen bij genius-hosting.com iedereen hier trouwens, stuur gewoon ff mail met hoeveel datatransfer je nodig hebt en hoeveel mb

dat zal het zijn ik zie het ook in de adresbalk staan http://circuitsonline.shockmedia.nl nieuwe host?

circuitsonline.shockmedia.nl is tijdelijk, tot het .net-domein over is op de nieuwe provider.

Problemen bij/met Protagonist?

Marcel

aanbieding van ACE-Systems

Hosting tot 10 GB data verkeer 2GB hdd ruimte

gratis als tja ....

ik betaal op mijn server

groetjes marcel

Problemen?!?! ik zie ze niet.

Dit valt onder de noemer; onderhoudswerkzaamheden waaraan je niet kan ontkomen.

gister avond had ik dat nu staat er links bovenin reclame van shock media

Op 5 mei 2003 22:55:48 schreef Bastiaan:
Problemen?!?! ik zie ze niet.

Dit valt onder de noemer; onderhoudswerkzaamheden waaraan je niet kan ontkomen.

Ik heb nooit beweerd dat er problemen zijn. Ik vroeg of er problemen zijn.

Maar je maakt mij niet wijs dat dit alleen onderhoud is. Veranderen van host zie ik toch echt als iets anders dan normaal onderhoud. Dus nogmaals: problemen bij Protagonist? Of heeft Schockmedia een mooier aanbod o.i.d. Daar hoeft toch niet zo geheimzinnig over gedaan te worden?

Marcel

Op 6 mei 2003 19:49:05 schreef Marcel:
[...]
Maar je maakt mij niet wijs dat dit alleen onderhoud is. Veranderen van host zie ik toch echt als iets anders dan normaal onderhoud.

De reden dat de site uit de lucht was voor korte tijd was toch echt onderhoud. Welliswaar had het te maken met een nieuwe hoster maar het voorval zelf was vanwege onderhoudswerkzaamheden.

Dus nogmaals: problemen bij Protagonist? Of heeft Schockmedia een mooier aanbod o.i.d. Daar hoeft toch niet zo geheimzinnig over gedaan te worden?

Doen wij dan geheimzinnig? Tot nu toe heeft nog niemand dit gevraagd dus zou ik ook niet weten waarom wij dat uit onszelf helemaal moeten gaan uitleggen.

CO groeit steeds meer en meer en bij de voormalige hoster zaten we al over het limiet en was er geen uitbreiding meer mogelijk (voor een normale prijs).

is het niet mooi dan om dat aanbod van mij met die 10 gb gratis traffic en eigen control panel en 2 gb hdd ruimte in overweging te nemen ? zonder verplichting !

groetjes marcel

beats my offer :) 500 Mb / 8 Gb... iemand ? is ook gratis & bannerloos

Op 6 mei 2003 20:00:54 schreef Bastiaan:
Doen wij dan geheimzinnig? Tot nu toe heeft nog niemand dit gevraagd dus zou ik ook niet weten waarom wij dat uit onszelf helemaal moeten gaan uitleggen.

CO groeit steeds meer en meer en bij de voormalige hoster zaten we al over het limiet en was er geen uitbreiding meer mogelijk (voor een normale prijs).

De verwarring ondstond waarschijnlijk doordat beide tegelijkertijd kwamen (site down en nieuwe host).

Mijn vraag ging eigenlijk vooral over de reden van de nieuwe host, daarom noemde ik ook de naam van de oude host. Maargoed daar was ik ook niet helemaal duidelijk in.

Ik werk aan een project wat gehost wordt bij Protagonist, zodoende wou ik graag weten of daar iets aan de hand was.

Wat geheimzinnigheid betreft zie ik toch dat Pixie en Gerwin ook al een opmerking maken over de nieuwe host. En daar geven jullie naar mijn idee een wat afwijkend antwoord op. Vandaar dat ik nog maar eens doorvraag. Ik zou het erg jammer vinden als CircuitsOnline er opeens niet meer is.

Marcel

edit: tja spelling he

als CO er niet meer is....dan ben ben ik er dadelijk ook niet meer....

Op 6 mei 2003 20:26:44 schreef Marcel:
[...]
Ik werk aan een project wat gehost wordt bij Protagonist, zodoende wou ik graag weten of daar iets aan de hand was.

Niks aan de hand daar, alleen voor CO zat er geen toekomst meer in.

Wat geheimzinnigheid betreft zie ik toch dat Pixie en Gerwin ook al een opmerking maken over de nieuwe host. En daar geven jullie naar mijn idee een wat afwijkend antwoord op. Vandaar dat ik nog maar eens doorvraag.

Geeft niks, je mag best doorvragen. Er werd simpel/kort gereageerd omdat we geen zin hebben om dit allemaal tot in te puntjes toe te lichten, dit omdat dit namelijk helemaal niet van belang is voor jullie. Al is de site gehost in Afrika, dat maakt voor jullie niet uit als je hem maar goed kan bereiken.
De TPG bericht je ook niet als ze een nieuwe bestelbus in gebruik hebben genomen ;) Maar dat geeft ook niet, als jij je post maar krijgt.

Op 6 mei 2003 20:08:03 schreef Fictions:
is het niet mooi dan om dat aanbod van mij met die 10 gb gratis traffic en eigen control panel en 2 gb hdd ruimte in overweging te nemen ?

Niet voor ons iig. Wij hebben onze zaakies geregelt en zoals het nu is willen we het en gaat het goed, duz.

Op 6 mei 2003 20:28:22 schreef Roel:
als CO er niet meer is....dan ben ben ik er dadelijk ook niet meer....

Haha, ik lig in een scheur hier. :D

Op 6 mei 2003 20:49:24 schreef Bastiaan:

De TPG bericht je ook niet als ze een nieuwe bestelbus in gebruik hebben genomen ;) Maar dat geeft ook niet, als jij je post maar krijgt.

dies sterk :D