Ik weet niet of dit al vaker gevraagd is maar ik kon het zo snel niet vinden.

Is het niet een idee om ook reacties op een schakeling te kunnen geven dus losstaand van het forum?
Mij persoonlijk lijkt dit wel handig, als je problemen of tips voor het schema hebt kun je die er simpel onder zetten en hoeven degegen die het schema later ook gaan maken niet eerst op het forum te zoeken.

Hey ja dat lijkt me eigenlijk wel handig...kan je daar meteen je PCB-art kwijt als je dit wil delen.

^^^Schop, wil er ook een mod reageren? :) ^^^

Jah zolang het netjes blijft en er dus geen reacties komen van : Jah hij werkt perfect !!!

reactie's zoals : Pin Nummer 2 en 3 zijn omgewisseld in het schema zijn natuurlijk perfect

maar dat moet dan ook weer bijgehoude worden door de mod's
moeten er is geen nieuwe mod's bijkome ?

Moderators krijgen hier geen schop!! Dat verdienen ze niet.

Ik vind het wel een aardig idee, maar er moet dat wel worden afgesproken wat er behandeld kan worden bij de schakelingen, en wat in het forum komt. Het lijkt me niet de bedoeling dat iemand uitgebreid gaat posten dat ie de schakeling niet aan de gang krijgt, daar kun je beter een topic voor openen op het forum lijkt me.

yep, zeker te weten. Maar daar kan je ook wel wat aan doen. Dat soort posts gewoon negeren, en dan zouden de mod's ze moeten verwijderen(weer extra taak, ok). En uiteraard een boze brief naar de dader!!!