firefox + inloggen = raar

Hallo,

zopas dit raar fenomeen voorgehad:

Ik log in met firefox op CO: ik krijg een fout:

Om in te kunnen loggen moeten cookies voor deze site aanstaan. Zet ze aan en probeer opnieuw.

gechecked in de internet opties van firefox en volgens mij staan ze weldegelijk aan.

Dan doe ik dit: ik open IE6 en log perfect in op CO.

Ik ga terug naar firefox, en ik ben ineens perfect ingelogd.

Ik sluit IE6 af en ik ben weer uitgelogd bij firefox en kan weer niet inloggen.

Iemand een verklaring en oplossing?

bij mij ook problemen bij het inloggen op firefox :S

klein is fijn

Moderator

Geen problemen hier met versie 2.0.0.3 van Firefox.

Hier op de ene PC met ff2.0.3 wel en de andere met ff2.03 niet. Dan krijg ik ook de melding dat cookies aan moeten staan terwijl ze wel degelijk aanstaan.

EDIT:
Na al mijn cookies te hebben verwijdert kan ik weer inloggen :D (eindelijk een einde aan het lezen van CO in FF en dan de link copieren in IE om te reply :*). Het probleem was bij mij ontstaan na het updaten van FF, dus misschien dat het bij andere ook weer werkt als ze hun cookies verwijderen

[Bericht gewijzigd door xantus op donderdag 19 april 2007 10:21:18

Nadat ze verwijderd zijn, gaat het wel eens vaker beter...

Nog nooit problemen gehad met inloggen met FireFox. ie doen we hier niet aan.

Zorg dat je NOOIT, NOOIT, NOOIT wat met Versatel Tele2 te maken krijgt!
Hogepriester in het genootschap der mexicaanse hond. // // Aan 2% van de mensen is 50% van het bezit ; 1% van het bezit is aan 50% van de mensen.

heb de zelfde problemen met IE gehad. sinds er nu wekelijks de cachecleaner van ZA loopt is het probleem nooit meer voorgekomen. was idd zelfde probleem: coocies weggooien en kan weer inloggen.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

geen problemen mer ff bij ons ook geen ie
ik heb alleen dat ik niet al; mijn berichten kan bekijken de oudere zijn spontaan weg maar als ik op mijn naam druk(dus naar user riktw gaat en niet daar my) kan ik ze wel zien

Op 19 april 2007 15:43:52 schreef riktw:
ik heb alleen dat ik niet al; mijn berichten kan bekijken de oudere zijn spontaan weg maar als ik op mijn naam druk(dus naar user riktw gaat en niet daar my) kan ik ze wel zien

dat is toch normaal? /my dient om je gegevens aan te passen...

Hier ook geen probleemen... Wel ooit gehad, maar toen deed hij het na een paar dagen gewoon plots weer goed... Dus kan je zo ff niet helpen...

LED addicted... Fijnmalen en snuiven maar!! :P

Ik heb nooit problemen gehad met firefox en inloggen op co

Zeg me wat je nodig hebt en ik zal je vertellen hoe je zonder kunt
Anoniem

het is miss overbodig om nog eens te zeggen dat ik ook geen problemen heb met FF,dus dat ga ik ook maar niet zeggen
de nieuwere gebruik ik thuis, en op school de oudere, allebei geen problemen

en ik verwijder ook eigenlijk geen koekjes

Inlogproblemen gerelateerd aan oude koekjes zijn niets nieuws.

Als er een inlogprobleem is dat niet op die manier op te lossen valt vernemen wij het graag, dat hoeft niet per se via het forum maar kan ook via de mail :)

Ik stel voor dit topic te laten rusten omdat het verder niet enorm veel nut heeft.