stel je schrijft een bericht en achteraf vind je het onzin
misschien bij het bericht editten ook een knopje kan komen met ''verwijderen''?

Op 15 mei 2003 08:05:02 schreef ledlover:
stel je schrijft een bericht en achteraf vind je het onzin
misschien bij het bericht editten ook een knopje kan komen met ''verwijderen''?

Jah bespaart michien een heleboel nutteloze topics

lijkt me ook wel een verstandig plan anders wordt het forum zo groot

Lijkt me niet handig als je zo een hele topic kan verwijderen met alle berichten eronder...1 apart bericht verwijderen is misschien wel handig.

Het forum wordt volgens mij niet heel erg groot want de oudste topics verdwijnen steeds.

Op 15 mei 2003 10:54:37 schreef Pixie:
Lijkt me niet handig als je zo een hele topic kan verwijderen met alle berichten eronder...1 apart bericht verwijderen is misschien wel handig.

Het forum wordt volgens mij niet heel erg groot want de oudste topics verdwijnen steeds.

Daar zit ook wat in

Lijkt me geen goed plan omdat anderen al op je bericht gereageerd kunnen hebben. Je kunt natuurlijk altijd even aan een moderator doorgeven dat het bericht verwijderd kan worden.

Op 15 mei 2003 10:54:37 schreef Pixie:

Zover ik weet blijven die gewoon staan hoor :p. En de berichtentabel in de database is nu 32.267 Kb, dus da's redelijk groot.

Oh maar het forum gaat maar tot een bepaald aantal pagina's geloof ik. Als je bij je profiel kijkt zie je idd dat alle berichten er nog staan vanaf de eerste.

De laatste discussies pagina gaat inderdaad maar tot maximaal 20 pagina's terug. Maar via de forumindex kun je gewoon alles zien.

Zou ik ook wel niet slecht vinden. Dan komt er mischien wat meer overzicht in het forum.