als geheel onpartijdig in dit topic wat ik nog steeds meelees:

ik vind eigenlijk beetje vreemd dat er nu ineesn 2 IA's lopen voor hetzelfde product.

dit maakt idd wel de prijs iets goedkoper:OK, maarem is niet helemaal handig voor degene die nu daadwerkelijk zo'n ding willen en voor degene die ze moet bestellen.

ik zie dit heel goed fout gaan: iemand die zowel bij de ene als bij de andere besteld en er blijft er dus 1 over (wie betaald die???)

En iemand die dacht besteld te hebben en niet krijgt.

Maar just my 2 cents................ Ik zi ehet iig helemaal fout lopen en ben spontaan toch weer blij met mijn aankoop van vorige maand. de rigol valt mij qua bandbreedte en met zijn 8 bits DA beetje tegen. heeft de mijne ook al. Maar die logic kanaal uitbreiding zou ik wel ERG handig vinden. Maar om daar nu 500 meer voor te gaan dokken: fix zelf wel een muxer......

Ik zal ook zeker de uiteindelijke keuze respecteren, het is jammer dat Jeroen juist deze week zo weinig tijd heeft om zelf mee te praten. Ik kan me zijn bui van gisteren voorstellen, toch schreef hij ook.

Op 8 juni 2007 19:42:58 schreef Jeroen Boere:
Maar als de prijs zakt is dat altijd goed natuurlijk.

Ik probeer hem daarom in staat te stellen maandag zijn keuze te maken, maar daar moet dus iedereen het mee eens zijn! Dat het geld ook naar Rato mag! Zo niet dan heeft **** ons gewoon in de tang.

Op 9 juni 2007 15:28:11 schreef High met Henk:
ik vind eigenlijk beetje vreemd dat er nu ineesn 2 IA's lopen voor hetzelfde product.

Niet teveel verwaring stichten, iedereen is bij de SK-aktie weg.

Ik volg de thread hier zo een beetje hé, en moest ik jeroen zijn zou ik allemaal vriendelijk jullie geld terug te storten en zou je uw plan kunnen trekken.

Jeroen, je bent te goed voor uw forumgangers ;)

Op 9 juni 2007 15:35:58 schreef Mathieuke:
Ik volg de thread hier zo een beetje hé, en moest ik jeroen zijn zou ik allemaal vriendelijk jullie geld terug te storten en zou je uw plan kunnen trekken.

Misschien volg je hem dan toch niet helemaal. Wat voor argumenten voor de ene of de andere leverancier er ook genoemd worden, ik zie iedereen zeggen: Jeroen mag het uiteindelijk bepalen, omdat hij degene is die de meeste moeite ervoor doet.

Dát sowieso :P

Zo, daar zijn we weer, eindelijk terug thuis :) (joepie! )

Ik zal morgen nog eens goed nadenken over de leverancier.
Ik begrijp ieders commentaar, ik probeer ieder zijn keuze mee te nemen in mijn keuze.
Als ik het zo nu zie dan is het zo'n beetje fifty fifty

dit maakt het niet makkelijker voor mij :)

ik probeer de beste keuze te maken, voor prijs, maar ook voor de voorwaarden. Maar het is ook zeker een gevoelskwestie.

En voor iedereen: ik sta altijd open voor discussie!

Maarja, een deadline he. ik wil gewoon zsm die scoops besteld hebben.

Eerst zou het om 7 van die dingen gaan. nu zijn het er al 17(!)
Ik kon van te voren niet zien dat dit zo'n succes zou gaan worden.

Op 9 juni 2007 15:28:11 schreef High met Henk:
als geheel onpartijdig in dit topic wat ik nog steeds meelees:

Er zijn inderdaad twee IA's. maar aan die ene op sk.net doet niemand meer mee.

Dus die verwarring is niet aanwezig, en niemand heeft hier een probleem door.

Op 9 juni 2007 15:35:58 schreef Mathieuke:

mwa, dan moet er toch wel meer aan de hand zijn wil ik de handdoek in de ring gooien.
Wat jij zegt zou te simpel zijn ;)

ja, ik hoop dat ze dat ook voor mij zijn, en dat zijn ze ook als ik het zo beoordeel.

[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op ]

Op 9 juni 2007 23:52:06 schreef Jeroen Boere:
dit maakt het niet makkelijker voor mij :)

Deels wel. Het grote voordeel is, dat je 't geld al op je rekening hebt staan. D'r is niets wat je ervan weerhoudt om bij een stuk of wat bedrijven een offerte aan te vragen. Tenslotte is een offerte geen bestelling.

Op 10 juni 2007 00:05:26 schreef alex278:
[...]

Deels wel. Het grote voordeel is, dat je 't geld al op je rekening hebt staan. D'r is niets wat je ervan weerhoudt om bij een stuk of wat bedrijven een offerte aan te vragen. Tenslotte is een offerte geen bestelling.

correct, maar het geeft weer wel meer vertraging. :)

Iedereen ging met 850 euro akoord. En nu is er ineens discussie om 35 euro.

Ik vind dit niet vreemd. we zijn immers hollanders (muv de paar belgen die mee doen ;)

ik ga nu slapen, lange dag geweest op mijn werk. Morgen gaan we verder

In een week tijd moet je wel rond zijn met een setje offertes. Bedrijven die niet binnen een-twee dagen een offerte uit kunnen sturen, gaan 't ook niet redden om binnen 3-4 weken 17 scopes te versturen :D

Als het goed is, regelt Jeroen slechts de aankoop voor ons.
De uiteindelijke overeenkomst is tussen ons zelf en de verkoper. Mocht er iets zijn dan moet je zelf met de scoop
naar de leverancier, daar heeft Jeroen niks mee te maken.
In dit geval ga ik liever naar een Nederlandse leverancier
ipv dat ik helemaal naar Belgie moet (Niks persoonlijks
tegen de vriendelijke Vlamingen), dit scheelt een hoop
rompslomp. Voor de Vlamingen geldt dit natuurlijk weer
voor Rato.

wat williewortel zegt is idd wel zo. De "communicatie" is meestal wel beter met een bedrijf uit eigen land....

Dit is wel een punt, maar het is ook fijn om in die communicatie te maken te hebben met een 'kundiger' bedrijf, de 'know how' lijkt me bij Rato hoger, maar dat is inderdaad een gevoelskwestie.
Ik zie hun meer in de mogelijkheid om iets te regelen om een module te verwisselen ook nadat de garantie is afgelopen.
Maar goed het aantal serviceable parts zal sowieso tegenvallen in het apparaat, mogelijk zijn delen gewoon ingegoten.

* droid moet nu weg

en zal zich dus niet meer laten horen vandaag.

Op 9 juni 2007 23:52:06 schreef Jeroen Boere:
Als ik het zo nu zie dan is het zo'n beetje fifty fifty

Op 10 juni 2007 00:07:54 schreef Jeroen Boere:
Ik vind dit niet vreemd. we zijn immers hollanders (muv de paar belgen die mee doen ;)

Ah, de belgen, das natuurlijk die andere 50% http://www.aximsite.com/boards/images/smilies/yelrotflmao.gif

Voor mij maakt het me totaal niet uit van waar de scope zou komen. Als ik echter zou kiezen voor de betere service en garantie dan mag hij voor mijn part uit het noorden van Nederland komen of het zuiden van Belgie komen , ik zie gewoon graag dat als men problemen heeft ook proffesioneel kan geholpen worden.

Ik geloof dat er reeds voldoende criteria zijn dat Jeroen niet hoeft rekening te gaan houden waar de meeste kopers zich het dichtst bevinden vanwaar de toestellen zou geleverd worden (ik heb ook niks tegen de vriendelijke Noorderburen hoor , integendeel) maar nog maar eens dat is mijn idee daarover.
Ik merk ook dat er personen op de lijst staan die weinig van zich laten horen wat zei ervan denken. Zou handig kunnen zijn voor Jeroen om zijn keuze te bepalen als hij weet wat hun ideeen zijn.
Denk alleen (ben het wel zeker) dat Jeroen een goede keuze zal maken waar ieder mee tevreden zal zijn.

Ik moet nu ook even weg , zijn hier verkiezingen :(

Mvg Luc

In dit geval ga ik liever naar een Nederlandse leverancier
ipv dat ik helemaal naar Belgie moet (Niks persoonlijks
tegen de vriendelijke Vlamingen), dit scheelt een hoop
rompslomp. Voor de Vlamingen geldt dit natuurlijk weer
voor Rato.

dat is wel waar, RATO is wel wat makkelijker voor de belgen. Het maakt mij eigenlijk ook niet zo veel uit, ik ben voorstander van beide leveranciers. Jeroen, jij mag de knoop doorhakken ;)

Op 10 juni 2007 10:32:05 schreef xbake:
Jeroen, jij mag de knoop doorhakken ;)

ben bang dat het voor Jeroen meer voelt als moeten.

Ik merk ook dat er personen op de lijst staan die weinig van zich laten horen wat zei ervan denken. Zou handig kunnen zijn voor Jeroen om zijn keuze te bepalen als hij weet wat hun ideeen zijn.

Ik begrijp weinig van de discussie (en wil mij er ook niet in mengen) maar ga er van uit dat Jeroen bij het plan blijft zoals dat was op het moment dat ik mijn geld overmaakte.

daar ga ik ook van uit

Even een check: hebben er al mensen een betalings bevestiging gehad van mij?

Op 10 juni 2007 12:34:58 schreef Aart:
Ja. Check :)

check check, dan moet de rest ook goedgekomen zijn :)

dan nog een vraag: wie heeft er als omschrijving REW opgegeven ? solved

rekening nummer is mij ook onbekend....

Op 10 juni 2007 12:34:39 schreef Jeroen Boere:

hier nog niet

Op 10 juni 2007 12:34:39 schreef Jeroen Boere:

ja

Op 10 juni 2007 12:57:05 schreef williewortel:
[...]
hier nog niet

uhm.. nog niet helemaal wakker? :)

ik heb jou zelfs twee maal gemaild omdat je 80 euries teveel had overgemaakt :)

yep, ook ik heb al een betalingsbevestiging ontvangen van je!