Misschien is het een idee om de aansluitingen van seriele + paralle poort ook in de Electronica info te plaatsen.

JP

Op za 09-03-2002 16:27:17 schreef jan pieter:
Misschien is het een idee om de aansluitingen van seriele + paralle poort ook in de Electronica info te plaatsen.

JP

Goed idee, gaan we meteen werk van maken

Op za 09-03-2002 17:08:00 schreef Bastiaan:

[...]

Goed idee, gaan we meteen werk van maken

effe een vraagje ik had 2 weken (of meer) een mailtje gestuurd met daarin 2 schema's en die staan nog niet online nu zie ik hier dat jullie daar meteen werk van gaan maken.... das wel apart zeg of vinden jullie schema's niet interessant meer?

groeten Erik

Op za 09-03-2002 17:11:36 schreef Erik:
effe een vraagje ik had 2 weken (of meer) een mailtje gestuurd met daarin 2 schema's en die staan nog niet online nu zie ik hier dat jullie daar meteen werk van gaan maken.... das wel apart zeg of vinden jullie schema's niet interessant meer?
groeten Erik

Wij zijn zeer blij met schema's. Wij zijn moedigen jullie dan ook altijd aan ze op te sturen.

Dat ik er meteen werk van ga maken betekend niet dat het direct op de site staat. Het betekend wel dat ik de pinouts op ga zoeken en alvast in een page zet die wordt geuploaded bij de volgende update.

Deze site wordt om de zoveel tijd geupdate. Dus waarschijnlijk is jouw schema net na de laatste update binnengekomen en wordt het pas bij de komende update op de site gezet. Heb gedult.

kijk dan is het niet erg... :) als het er maar opkomt vind ik het wel best wanneer is dan de volgende update? die zekering indicator die ik heb opgestuurd ga ik vanavond maken ik heb van mensen gehoord dat die nu op de site staat niet werkt...

Op za 09-03-2002 19:07:31 schreef Erik:
kijk dan is het niet erg... :) als het er maar opkomt vind ik het wel best wanneer is dan de volgende update? die zekering indicator die ik heb opgestuurd ga ik vanavond maken ik heb van mensen gehoord dat die nu op de site staat niet werkt...

Er is nog geen datum vastgesteld voor de volgende update maar gezien de vorige update komt die over 1 a 2 weken.

Het zou fijn zijn als de mensen in het forum bij "Site feedback" het ons lieten weten wanneer er volgens hun iets niet klopt aan de schakelingen. En dan met name wat er niet klopt.

ik zal het even vragen aan special agent die zij het tegen mij

Op za 09-03-2002 19:34:45 schreef Erik:
ik zal het even vragen aan special agent die zij het tegen mij

Graag, want dan kunnen wij er wat aan doen.
Door jullie als bezoekers kunnen we de site, up to date, interessant, enz. houden. Maar dat kan alleen als we van jullie feedback krijgen.