hallo,

volgens mij zit er een hacker op co die je profiel en je gegevens en wachtwoord wijzigd, want dat is bij mij gebeurd :( ik weet niet wie het is. kijk maar ik mijn profiel.
oja bij mijn naam stond Jasmijn en bij jeprofiel stonden allemaal dingen die je niet wilt weten

Maurits

[Bericht gewijzigd door mauritzzz op ]

Op 14 juni 2003 15:30:54 schreef BHZ-Robert:
Vergeten uit te loggen op school??

nee daar zit ik nooit op co

Waar heb jij je wachtwoord enzo allemaal opgeschreven of staan? Heb je je aanmeld emailtje nog? Ik zou iig eventjes je wachtwoord wijzigen

[Bericht gewijzigd door Tristan op ]

ik had gelezen wat er stond, d8 even what the fuck
heb je een broer?? of een zus??
of een flauwe mod >:)

Op 14 juni 2003 19:18:15 schreef Tristan:
Waar heb jij je wachtwoord enzo allemaal opgeschreven of staan? Heb je je aanmeld emailtje nog? Ik zou iig eventjes je wachtwoord wijzigen

mijn w8woord heb ik nergens opgeschreven ik weet het uit mijn hoofd maar nu heeft die hacker het gekraakt en veranderd :( nu weet ik het w8woord niet

Op 14 juni 2003 22:13:35 schreef ledlover:
ik had gelezen wat er stond, d8 even what the fuck
heb je een broer?? of een zus??
of een flauwe mod

ja heb ik maar die kunnen mijn pc niet in.

hoe kan je nu het wachtwoord niet weten en in kunnen loggen ? zelfs al was je ingelogd met een cookie een goed script kijkt dat nog eens na..

Op 15 juni 2003 09:35:53 schreef Aedolon:
hoe kan je nu het wachtwoord niet weten en in kunnen loggen ? zelfs al was je ingelogd met een cookie een goed script kijkt dat nog eens na..

in ben sinds dat is gebeurd niet overnieuw ingelogd.
maar bij mijn status staat gelukkig nog ingelogd.
mischien wil een mod voor mij mijn w8woord veranderen?

Op 15 juni 2003 09:51:23 schreef mauritzzz:

[...]

Ik ben sinds dat is gebeurd niet opnieuw ingelogd,
bij mijn status staat gelukkig nog ingelogd.
Misschien wil een moderator voor mij mijn wachtwoord veranderen? Alstublieft?

Hoe kan je nou weten of je wachtwoord is verandert als je nog niet bent uitgelogd en weer ingelogd |:(

ook al Mauritzzz ziet spookjes :) misschien is hij schizofreen en heeft het zelf veranderd ?

Op 15 juni 2003 10:04:01 schreef Tristan:

[...]

Hoe kan je nou weten of je wachtwoord is verandert als je nog niet bent uitgelogd en weer ingelogd |:(

fout van mij |:( ik had het verkeerde w8woord ingevoerd het w8woord is dus niet veranderd |:(

[Bericht gewijzigd door mauritzzz op ]

kan ff mod kijken naar login van Mauritzzz dan ? :P als de IPs geregistreerd worden tenminste, dan kunnen we zien of mauritzzz zevert

Er vast heeft gewoon iemand gezeten op de computer waar jij hebt ingelogt...zo gebeurt het altijd hier. Denk maar eens goed na op welke computers jij hebt ge-CO-ed en of daar ook andere mensen op zouden kunnen.

Op 15 juni 2003 10:09:42 schreef mauritzzz:
fout van mij |:( ik had het verkeerde w8woord ingevoerd het w8woord is dus niet veranderd |:(

Maar is er nou wel iets in je profiel verandert of niet? Ik zit weleens op school op CO maar ik log altijd uit. (niet dat er iemand zou zijn die op CO zou komen).

Als er echt een hacker was geweest dan had hij denk ik het hele forum wel overhoop gehaald, en niet 1 account verandert... Je bent denk ik gewoon een beetje slordig geweest met je wachtwoord, niets ergs, gewoon eventjes je wachtwoord veranderen, probleem opgelost...

hmmm vreemd ik log altijd co uit overal zelfs thus

Misschien had je je wachtwoord te makkelijk gehouden (zie sig. :))

Rara, wat klopt hier niet? ;)

Op 15 juni 2003 14:29:23 schreef mauritzzz:
hmmm vreemd ik log altijd co uit overal zelfs thus

Op 15 juni 2003 09:51:23 schreef mauritzzz:

[...]

in ben sinds dat is gebeurd niet overnieuw ingelogd.
maar bij mijn status staat gelukkig nog ingelogd.
mischien wil een mod voor mij mijn w8woord veranderen?

Mauritzzz verveeld zich ? Wouter = Sherlock

[Bericht gewijzigd door Aedolon op ]

volgens mij heeft mauritzzz gewoon een biertjuh te veel op :+

Op 15 juni 2003 16:51:39 schreef Roel:
volgens mij heeft mauritzzz gewoon een biertjuh te veel op :+

ik drink geen bier ;)

vodka dan, moet straf spul geweest zijn

Ten eerste klopt er niet wat Mauritzz zelf zegt. Het wachtwoord scheen te zijn verandert terwijl die sindsdien niet opnieuw was ingelogd dus kon die het niet eens weten of dat zo was. (later bleek dus dat het gewoon hetzelfde was gebleven).

Jij zegt altijd uit te loggen, zelfs thuis, maar je hebt ook gezegd dat je tussen toen en nou nog niet hebt uitgelogd.

Iemand gaf de suggestie dat je misschien was vergeten op school uit te loggen, maar toen zei je dat je daar nooit op CO kwam. Maar je zegt ook dat je altijd uitlogd, zelfs thuis. Oftwel er is een andere plek dan thuis waar je ook op CO inlogd. Mij lijkt die andere plek dan school.

[Bericht gewijzigd door Bastiaan op ]

mijn mening: een of ander lastig 'vriendje' van je heeft simpel jou wachtwoord weten te achterhalen en is zo ingelogt. je hebt van die kleuters die het leuk vinden dat soort dingen te doen.