Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Nog toevallig iemand die naar de Zaterdag naar de Conrad in Essen gaat? Ik ga er wel heen.
Er is namelijk:
Schnäppchenmarkt
Treffpunkt für Tüftler,Bastler und Schnäppchenjäger
vom 01.09.07 von 09:30-15:00 UhrBesitzer der Conrad-Karte erhalten auf Artikel der Gruppen 2200/2400 10%!
Wie o Wie komt ook?
Meld het even.. en ook als je nog wat moet hebben en wat aangeboden hebt..
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Nee, weet het.
K'ga er een weekendje weg.. dus ik ga er heen.. mooi mee genomen!
Heb nog sleutelvijltjes,boren asorti. enz. nodig..
Technojunk
Op 30 augustus 2007 19:57:37 schreef Zonnepaneeltje:
Conrad Nederland geeft momenteel ook 10% korting, dus daar hoef je niet voor naar Duitsland
Korting op de prijs of op de bestelellende?
flipflop
"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Vergeten? Komt dat zo vaak voor bij jou dan? Ik bestel al zo'n 20 jaar bij Conrad (De Windmolen heette dat eerst nog), en het is nog nooit voorgekomen dat er iets vergeten of verkeerd geleverd is. Wel eens dat er iets niet meer leverbaar of niet op voorraad was.
...of bestel je nog met handgeschreven kladjes of zo?
Technojunk
Zo terug..
Nog een flex voor 12.50 en een soldeerstation compleet (Helaas wel stuk.. zekering vervangen en stoken weer!
) ook voor 12.50.. nog een nietpistool (Wel stuk
) viir 12.50 en een M3 schroevendraaier voor 1.20.. allemaal bij de garageverkoop zal ik maar zeggen..
jovak
meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
Ik neem mijn lijstje mee als ik naar stuttgart ben voor het werk. Maandags na de cursus naar het filiaal, bestellen en donderdags halen en mee slepen in de trein
Misschien was járen geleden alles beter, maar ik heb het regelmatig meegemaakt dat verkeerde onderdelen geleverd werden! Soms ontving ik ook extra onderdelen die ik nooit besteld had! 
En soms een complete bestelling die kennelijk voor een ander bedoeld was, want niets klopte!
Dat (en mede dat sommige onderdelen aanzienlijk duurder zijn dan bij conculega Reichelt, soms wel 2x de prijs!) hebben gemaakt dat ik tegenwoordig eigenlijk niets meer bestel bij Conrad.