Ik post hier gewoon om te vragen of je kan veranderen wanneer je je bericht edit dat je de vorige posts ook ziet ? zoals bij als je een bericht plaatst

ohja en ook nog als ik soms mijn bericht edit zegt hij niet dat het gewijzigd is onderaan, is maar een klein oppervlakking dingetje maar toch ;)

Voor de rest vind ik de site en het forum ok, soms een beetje traag maar toch ok ;) anders was ik hier niet zoveel

ohja ! en als je een bericht hebt geplaatst dat je direct geforward wordt naar je eigen bericht ;) merkte het toen ik op posten klikte :P

[Bericht gewijzigd door Aedolon op ]

Ohja en private messages ofzo ? En mods die posts lezen in "lieve moderators"

misschien kan een mod dit verplaatsen naar Site Feedback foutje eerste keer :)

Move van Lieverds -> Site Feedback :)

Private messages doen we nog niet aan, misschien in de toekomst.

Als je je bericht edit komt dat er soms wel en soms niet te staan. Dit heeft te maken met de hoeveelheid die je hebt geedit en hoe snel je dit hebt gedaan na het plaatsen van je bericht.

Je andere twee opmerkingen zal Jeroen wel ff bekijken.

bah een edit is een edit en dat moet de code herkennen... dan maak ik vb een opmerking op Mauritzzz past hij zijn bericht aan en zie je niet dat hij geedit heeft.

gewoon iedere keer bij een edit erbij zetten...

Op 21 juli 2003 17:02:56 schreef Aedolon:
Ik post hier gewoon om te vragen of je kan veranderen wanneer je je bericht edit dat je de vorige posts ook ziet ? zoals bij als je een bericht plaatst

Dat kan wel ja. Genoteerd bij deze.

ohja ! en als je een bericht hebt geplaatst dat je direct geforward wordt naar je eigen bericht ;) merkte het toen ik op posten klikte :P

Je wordt al naar de laatste pagina gestuurd. Ook nog naar je eigen post kan ook, ook genoteerd.

Op 26 juli 2003 21:02:12 schreef Aedolon:
bah een edit is een edit en dat moet de code herkennen... dan maak ik vb een opmerking op Mauritzzz past hij zijn bericht aan en zie je niet dat hij geedit heeft.

Is vooral gedaan zodat je nog snel spelfoutjes weg kunt editten zonder dat meteen dat bericht erbij komt.