afwimpelen van vragen

Zo klein maar fijn . Wel lekker makkelijk om gelijk te roepen dat het software matig is het probleem met de notebook (packard bell r1805). Zo van daar zijn we ook weer van af een beetje kort door de bocht. Lijkt mij geen software probleem maar eerder hardware matig heb je toch het verhaal niet begrepen . je hebt je een beetje laten leiden door fantomaz. Als die niks zinnigs te melden heeft kan ie ook beter zijn commentaar voor zich houden .!!!!

Niet storen a.u.b ben al gestoord genoeg!

Ik ben dan geen moderator, maar op zich hebben ze gelijk. Op GOT (tweakers.net) weten ze veel meer van computer hardware dan de meesten hier, ik geef je dan ook meer kans op tweakers.net dan op circuitsonline om een antwoord op je vraag te vinden. Veel succes met de latop!

klein is fijn

Moderator

Hoe dan ook, software of hardware, CO is geen computerforum. Een uitschakelende laptop die wel volledig op wil starten (waar elektronisch dus weinig mis mee is) is een 100% computerprobleem. Voor dat soort problemen is tweakers nou eenmaal beter geschikt.

Als je denkt dat ik me laat leiden door opmerkingen van andere users dan zit je behoorlijk fout, al zal je dat waarschijnlijk nooit toe willen geven. Ik zie het wel als een behoorlijke belediging.

Voor de rest staat er in de FAQ dat je bij klachten contact op kan nemen met de desbetreffende moderator via email. Had je nou een fatsoenlijk mailtje gestuurd, dan had ik er nog eens een twee keer naar gekeken en misschien zelfs het topic weer geopend.

Laat maar.

Ik kwam net zijn ander topic tegen. Nu begrijp ik zijn eerste post.

[Bericht gewijzigd door the-x op vrijdag 11 juli 2008 11:40:46 (92%)

Nou excuses bij deze dat ik er gelijk op vloog maar ik had het idee dat dit forum om elkaar te helpen was en niet om maar gelijk een slotje erop te zetten. Maar je heb gelijk het was wel onaardig om zo te reageren maar was eigenlijk even verontwaardigt dat het topic op zo n manier werdt gesloten !!!!!! en dat van een e mail wist ik niet Voor de rest komt het wel goed met notebook is gelukkig niet de eerste die ik weer lopend heb gekregen . grt daan

Niet storen a.u.b ben al gestoord genoeg!