zou het niet mogelijk zijn om met deze site mee te doen aan een site van het jaar verkiezing?. clickx( een belgisch computertijdschrift)organisseert die en benoemd 100 proffessionele en 100 amateursite, die kunnen dan verkozen worden op http://www.sitevanhetjaar.be , hierop stel je ook een site kandidaat, tis een ideetje, wie voor of tegen, en natuurlijk reacties van de mods en zo...

ik ben voor geef CO op in de proffesioneele klasse op :)

Op 7 oktober 2003 21:38:22 schreef GeRwIn:
ik ben voor geef CO op in de proffesioneele klasse op :)

denk dat dat niet kan, vorig jaar waren de proffessionele sites dexia telenet enzo, dus bedrijven...maar ja ge moogt zelf kiezen, diegenen die dan kiezen op sites en dicht bij de winnende combinatie zitten of zoiets de winnen schitterende prijze(vorig jaar eerst prijs digitale camera, dan 5.1 dolby, spelletjes, zo'n 180 stuks)

Ik heb meer gehad aan CO als aan allerlei boekjes en stuf op het gebied van electronica... Dus ik zeg: "Ja!" Zeker mee doen!

Ik heb het formuliertje ingevuld, eens kijken of we er nog wat van horen ;).

Op 7 oktober 2003 22:26:51 schreef GeRwIn:
amateur?

weet jij wat de betekenis van amateur???

laat gerwin zelf eerste ven antwoorden
moet wel leerzaam blijven

Goede site.
Moge hij hoog scoren http://smile.smilies.nl/382.gif

Op 7 oktober 2003 22:56:06 schreef Franky:

[...]

weet jij wat de betekenis van amateur???

laat gerwin zelf eerste ven antwoorden
moet wel leerzaam blijven

ik bedoelde in de catogarie amateur

Op 8 oktober 2003 07:17:58 schreef GeRwIn:

[...]

ik bedoelde in de catogarie amateur

leg mij uit waarom hij niet in de de categorie amateur thuis hoort?

Volgens mij moet jij alles nog ff een keer lezen Franky. Je snapt het niet. Gerwin vroeg of hij hem in de categorie amateur had geplaatst. Vandaar:

amateur?

;)

Op 8 oktober 2003 13:09:53 schreef ·°*teslaman*°·:
Volgens mij moet jij alles nog ff een keer lezen Franky. Je snapt het niet. Gerwin vroeg of hij hem in de categorie amateur had geplaatst. Vandaar:

omdat gerwin eerst in de professionele klasse wou, vandaar

maar dit is zwaar off topic.

Ik vind de site goed uitblinkers zijn de artikelen en het forum! verder een normale site met een heldere lay out

[Bericht gewijzigd door Franky op ]

CO IS PROFFESIONEEL sorry ik kon het niet laten
* Gerwin gaat CO logo op agenda plakken

Op 8 oktober 2003 14:40:58 schreef GeRwIn:
CO IS PROFFESIONEEL

Ik wordt ziek van de devaluatie van het woord 'professioneel'. Wie verdient er zijn inkomen met CO?

Op 8 oktober 2003 16:06:01 schreef Wouter van Ooijen:
[...]
Ik wordt ziek van de devaluatie van het woord 'professioneel'. Wie verdient er zijn inkomen met CO?

Zie hierboven de post van Gerwin.
En onze hoster ;).

Op 7 oktober 2003 22:07:22 schreef Jeroen:
Ik heb het formuliertje ingevuld, eens kijken of we er nog wat van horen ;).

fantastisch, jij houdt ons wel op de hoogte?, denk dat stemming zelf maar half november begint...als je iets weet laat het ons zo vlug mogelijk weten!!!...

Op 8 oktober 2003 20:18:01 schreef Blanckaert Tim:
[...]
fantastisch, jij houdt ons wel op de hoogte?, denk dat stemming zelf maar half november begint...als je iets weet laat het ons zo vlug mogelijk weten!!!...

Doen we zeker weten! :)

zqnneer dewe site geno;ineerd wou wijn kunt ge beginnen stemmen vanaf 18 november, zoniet dan kunt ge op andere stemmen en ook leuke prijzen winnen