halo,
nou ik ben al een tijdje bezig om alles in te stellen enzo.
maar ik weet niet hoe ik een hex File moet aanmaken.
plz help me,
mvg dennis,
timmie
niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide
uit mijn hoofd moet je op F9 drukken dan zou er in je project directery een hex moeten komen te staan
of je krijgt een hens compilefouten om je oren.
picbasic volgen?
Vanaf nu kun je BumbleBee opstarten in de PIC Basic IDE
door te drukken op F10 (met compileren) of op F11 (zonder compileren).F9:
Compileer de huidig geactiveerde editor pagina.
Deze compileer toets genereert een *.HEX bestand.F10:
Compileer de huidig geactiveerde editor pagina, genereer een *.HEX bestand en start BumbleBee.exe op waarvandaan je de PICmicro kunt programmeren.
(F10 is een combinatie van F9 en F11)F11:
Met de F11 toets kun je BumbleBee starten, zonder te compileren.
Ik heb het gehele programma ovenieuw gedwonload. en geinstaleerd. maar elke keer als ik een hex file probeer temaken krijg ik deze fout:(The dynamic link library SPARKEY.DLL could not be found in the specified path)
wie weet hoe ik dit op kan lossen.
mvg dennis
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
sparkey? Dat is hun USB dongle! Wat heeft de liteversie daarmee te maken? Of probeer je 'm te kraken?
Op 31 oktober 2008 21:33:47 schreef Lucky luke:
sparkey? Dat is hun USB dongle! Wat heeft de liteversie daarmee te maken? Of probeer je 'm te kraken?
heb je een gekraakte versie
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Ik heb de USB key, netjes het hele PDS pakket gekocht bij Voti, dus geen gekraakte versie nodig
. Al ben ik wel met een gekraakte versie begonnen, want €200 is veel geld (scholier, geen bijbaan) en dan wil je wel even goed weten of het wat voor je is voor je het koopt. 50 regeltjes zijn daar te weinig voor.
Maar proton devsuite is z'n geld waard!
Op 31 oktober 2008 21:51:21 schreef Lucky luke:
Ik heb de USB key, netjes het hele PDS pakket gekocht bij Voti, dus geen gekraakte versie nodig. Al ben ik wel met een gekraakte versie begonnen, want €200 is veel geld (scholier, geen bijbaan) en dan wil je wel even goed weten of het wat voor je is voor je het koopt. 50 regeltjes zijn daar te weinig voor.
kun u die gekraakte versie niet naar mij toe sturen als je die nog hebt.
free_electron
Silicon Member
Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
gekraakte cd's zijn heel slecht voor uw cd rom speler. om te beginnen passen ze niet zo goed in de lade , ze kunnen gekneld raken tussen de deur en de kast , en ze maken een teringherrie. als er bovendien stukken afvliegen kan je jezelf kwetsen en of de speler om zeep helpen.
darom nooit cd's vouwen of kraken !
Lithium
Zeg me wat je nodig hebt en ik zal je vertellen hoe je zonder kunt
Denk niet dat dit toegestaan is op dit forum...
Download gewoon de lite versie probeer daarmee en besteed dan je 120 euro, koop rechtstreeks bij hun zelf is goedkoper.
De handleiding is online te krijgen dus daar heb je niks aan op papier...
Ik heb het deze zomer gekocht en heb al wat dingen geprogrammeerd en het is het geld zeker waard!
???
[Bericht gewijzigd door Lithium op (16%)]
Fantomaz
Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
Op 31 oktober 2008 21:51:21 schreef Lucky luke:
AMEN!!
Op 31 oktober 2008 21:56:29 schreef robokop:
Hoeveel minuten blijft deze treath nog lopen denk je?
Lithium
Zeg me wat je nodig hebt en ik zal je vertellen hoe je zonder kunt
Lucky Luke
Ik heb inderdaad mail gehad, over hoe ik 'm dan gekraakt had. Ik heb 'm niet gekraakt, ik heb ooit een illegale versie van iemand gehad.
Blijkbaar zit er markt in, nu al 2 mensen die die gekraakte versie willen hebben... Proton moet toch maar iets doen met het ruimere probeerversie-idee... (er liep een ideetje over een probeerversie die meer regels zou kunnen compilen)
Ik ga 'm niet doorsturen. Wel kan ik (als 't niet te gek word) eens iets voor je compilen met mijn PDS + USB dongle.
Het verbaast mij ook dat er nog geen slot op zit...
[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op (23%)]
Lucky Luke
er zitten idd wat bugs in
Als je 'm koopt ben je daar ook vanaf, scheelt weer flink wat foutzoekwerk.
Ik wil natuurlijk niet iedere week 100en dingen voor iedereen compilen, maar af en toe eens iets van een paar mensen is OK.
Misschien nog andere PDS bezitters die dit ook willen doen? om de load een beetje te verdelen?
EDIT: reageer ik op christiaan-elektro, edit 'ie z'n post...
Er zitten dus wat bugs in die crack, omdat het een oude versie is en de foutjes (en beveiliging) in de tussentijd verbeterd zijn.
[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op (23%)]
ik zal wel kijken als het nog lukt of niet maar ik heb ook geen gekraakte versie ik krijg gewoon die melding maarja.
toch nog bedankt dat eventueel bij jou zou kunnen compilen.
maar dan ga ik wel verder met het leren van asm.
Op 31 oktober 2008 21:56:29 schreef robokop:
[...]
Ik kan je een stevige waarschuwing geven!
http://www.circuitsonline.net/forum/faq#illegaal
Ook voor Pientertje.
Als de lite versie niet werkt contact opnemen met Crownhill.
http://www.picbasic.org/proton_lite.php