hello, ik heb een robosapien v2 en graag zou ik die willen ombouwen .
bv een software , ik heb bv een joystick over die ik kan gebruiken enz .
led's installeren draadloze camera met ontvanger
Hello, maak bv is een goed SP , zodat wij snappen wat je wilt enzo. en vertel ook hoeveel ervaring etc je hebt zodat wij weten wat je kan . beetje info over de robot kan ook gen kwaad .
En graag iets normaler Nederlands gebruiken.
wel ik zou graag een robosapien v2 ombouwen ,
een draadloze camera inbouwen
da ge hem kunt besturen via pc
ik heb geen ervaring maar pruts graag, zo leert men ook ,
Geen ervaring maar wel draadloze camera's, pc besturing etc? Dat kan je voorlopig wel even gaan vergeten.
Begin simpel met wat basis elektronica, dan als je daarvan de basis kent over naar de digitale elektronica. Wat gaan stoeien met microcontrollers enzo. En dan nog eens gaan kijken naar pc verbindingen en al dat leuke speelgoed.
Een draadloze camera inbouwen is niet moeilijk...
En hem besturen via de pc moet ook nog doenbaar zijn.
Maar hem besturen d.m.v de pc a.d.h.v het beeld dat de camera in de robosapien naar de pc stuurt wordt al een heel pak ingewikkelder. Als je geen elektronica ervaring hebt zou ik er niet aan beginnen. Of je moet gebruik maken van allemaal kant en klare modules. Maar die zijn heel duur, zeker voor video overdracht en dergelijke.
Daan Timmer
Ik ben programmeur! geen electronicus! http://www.daantimmer.nl/ Er is een ontwerp! nu nog inhoud :-)
hangt er vanaf wat je met die ledjes wilt, hoe je ze wilt voeden en hoe je ze wilt aansturen...
Maar ik heb ff gekeken en dat ding ziet er neit echt uit alsof je er heel erg veel aan kna modden.
Besides, ik vind het wel een ERG lelijk robotje, echt een schande voor de robotmarkt >_<
ja maar zou hem ombouwen zoals ne T1 terminator met ander onderstel . mss heeft iemand een basis voor me