Beste mensen,
Ik heb een htc touch die ik aangesloten heb op mijn autoradio.
zo kan ik met touchscreen perfect muziek luisteren.
Maar als ik nu de auto lader er bij aansluit is het het 1 en al ruis. Nu heb ik de auto lader uit elkaar gesloopt en deze d.m.v. losse draden aangesloten en de massa rechtstreeks aan de carrosserie aangesloten. De ruis is wel iets minder maar nog steeds erg hinderlijk.
Ik vermoed dat de telefoon lader niet gestabiliseerd is.
Het is een universele lader die je normaal in de sigaretten aansteker plugt en aan de andere kant een usb kabel 5v kan aansluiten op de htc touch.
Wat kan ik nog proberen om van de ruis af te komen.
massa is goed.
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Fatsoenlijke lader halen 
Zal wel schakelend zijn, en niet bepaald nette voeding afgeven.
Misschien zelf een ladertje bouwen met een lineare regelaar (7805 ofzo) erin. Klein koelblokje erop. Denk ik minder moeite dan die ruis van je huidige lader wegwerken.
[Bericht gewijzigd door Jochem op (15%)]
Als u op een koptelefoon in dezelfde situatie geen last heeft van ruis dan is het probleem een gnd loop. Zoiets is dan een handige oplossing.
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Tja, ik dacht dat TS dat geprobeerd had vanwege z'n opmerking
Op 29 november 2008 15:01:21 schreef klabam:
massa is goed.
Benadski
Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!
Zoiets heb ik ook gehad met een discman, zodra de GND van de voeding en de massa van de koptelefoon verbonden werden ontstond er ruis. Ook de discman vertoonde kuren. Eerst wat met capicatieve koppeling geprobeerd, maar dat hielp niets. Een audio-isolator was de enige goed werkende oplossing.