traag laden van de main-page

Ik weet niet of meerdere CO'ers er last van hebben, maar als ik de main-page laad gaat alles flot tot de laatste de 2 blokjes "forum en status" worden geladen. Dat gaat sinds ruim een dag verschrikkelijk traag (ongeveer een minuut). Ik dacht eerst dat het aan mijn browser lag die ik gebruik (Opera) maar IE heeft het zelfde probleem. De rest van de site werkt normaal. (voor zover ik het geprobeert heb) Weet iemand wat er aan de hand is??????

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

heb ik ook om daarna ene javascript error te krijgen want dat heb ik niet (disabled)

Just face it: sometimes nobody envies you. There has to be a bottom and that bottom is probaly you. // http://www.amazon.com/o/registry/VWZ93N4Y6XQT

mja, ik zit met het zelfde probleem, vooral s avonds. Overdag gaat alles vlot:s
ik zie nu ook dat de UBB-codes niet meer geladen worden in een pop-up?? Dat vind ik handiger dan een nieuwe pagina

Bij mij niet alleen 's avonds. ik heb het probleem op elke tijd.
En over de UBB-codes, ik vindt een nieuwe pagina wel handiger omdat ik met Opera werk. Hier heb je een apparte werkbalk met alle "windows" en Opera heeft een pop-up disabler. Verrekte handig als je op sites komt met veel pop-up. En Opera heeft veel snel-comando's zoals RMK-down-right=close window enz. enz.:-)

Ik krijg geen foutmelding, na een poos is de pagina gewoon geladen. Maar het duurt alleen tering lang.

[Bericht gewijzigd door Nightwalker op maandag 3 november 2003 01:12:34

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Hij gaat hier nu wel weer snel, maarjah wie zit er nou ook op dit tijdstip te interneten :-)

vooral op mijn 266 mhz pc gaat het laden langzaam, op deze gaat het wat sneller

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!