Hebben meer mensen de vervelende ervaring dat het flashmenu te snel weer verdwijnt als je er met je muis overheen gaat??

ik krijg amper de kans om te klikken t moet nu heel langzaam gebeuren anders verdwijnt ie weer :((

soms vouwt ie niet eens uit

of is mijn computer te snel:P

neej ff serieus dit is sinds de site vernieuwd is laatst kan hier wat aan gedaan worden??

alvast bedankt

mvg Michel:)

Flash ? ik zie geen flash je werkt toch in een computer winkel ? is volgens mij javascript

computerwinkel geen webdisign winkel belg!!

dan weet je toch een beetje wat flash is ? tuurlijk heb je geen disign winkel want dat bestaat niet. Vriendje.

ik sta versteld van je je ben echt een muggezifter

maar je gaat veel te ver offtopic hier schiet geen mens mee op:9

maargoed even goeie vriendjes :)

is het niet muggeNzifter ? er zijn er namelijk meerdere muggen. maarja taalknobbel of niet even goede vriendjes.

Sjonge sjonge...... Aedolon wat ben je een zeikerd soms
[/offtopic]

Over het menu, vind ook dat het snel gaat, maar is verder goed te doen op mijn PC (1.4GHz AMD, IE6.0)

ik een zeikerd ? jij stelt toch wel vage vragen op MSN!

menu gaat op andere pc ook goed (hier js disabled)

trouwens miezjel is een vriendje niet ?

for (x = 10000; x++)

[Bericht gewijzigd door Aedolon op ]

allen rustig aan, netjes tot 10000 tellen, en dan je smoel houden... er is al genoeg ellende op de aarde

ff ontopic: dat javascript ding.... je zal even moeten wachten op een antwoord van meneer Vreuls, die weet er antwoord op :)

bij mij werkt het sinds de upgrade perfect (W2000 IE6,alles laatste service packs)

hah hey sven ik heb dezelfde configuratie als jij maar bij mij werkt het NIET fijn :( najah we horen het wel.....

alvast bedankt

en jah Jonas nogsteeds vriendjes :D

Ik heb steeds dat dat rechter frame over de rest van de site heen schuift. Dan kan ik de topics dus niet goed lezen en moet ik de pagina helemaal uit gaan rekken omdat het er anders neit op past en het over de tekst heen schuift.

he je heb wel disign winkels, met van die goodies voor rijke lui weet je wel