Fout in schema.

Beste Mod's, er zit een fout in het TI-83 schema. Want de foto (van hoe hij gebouwd is) en het schema komen niet overeen. Ik heb er goed naar moeten staren maar pin 2 en pin 3 zijn om gewisseld met de andere 2.
En zouden jullie ook een foto van de contra plug er bij zetten? Want ik ben al door 2 mensen benaderd die mij vroegen hoe het aan te sluiten.

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
Jeroen

Moderator

[Dit hoort echt in Site feedback hoor. Lieve moderators is voor andere dingen. Dank u]

Ik heb het net nog even gecontroleerd (schakeling van de foto ligt hier naast me) en het klopt toch. K2 geeft trouwens de aansluitingen van de soldeerkant van de plug. Zo weet je meteen hoe het aangesloten moet worden.

Op zo 07-04-2002 17:48:53 schreef Jeroen:
[Dit hoort echt in Site feedback hoor. Lieve moderators is voor andere dingen. Dank u]

Ik heb het net nog even gecontroleerd (schakeling van de foto ligt hier naast me) en het klopt toch. K2 geeft trouwens de aansluitingen van de soldeerkant van de plug. Zo weet je meteen hoe het aangesloten moet worden.

Mijn excuses, zo had ik het nog nie bekeken :)
Maar jullie mogen toch wel die contra uitvergroot laten zien!! En er bij zetten welke kant van die printer poort jullie bedoelen. Scheelt een hoop :(

[Bericht gewijzigd door MADdie op 8 april 2002 19:08:35 ]

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ