Hallo,

ik heb een vraag, ik zoek een cd speler die ik automatisch wil laten afspelen op een bepaalde tijd en meerdere keren perdag. wie kan mij advies geven waar ik zo een cd speler kan kopen.

mvg
ron

Er is op deze site ook een vraag en aanbod gedeelte.
Dit past volgens mij eerder op die plaats.

Hallo K-Ray,

nouja, ik wist niet zeker of zo iets wel bestond heb overal gekeken maar kon hier niets over vinden.vandaar voor dat ik een oproep plaats, wilde ik eerst advies van jullie.

Ben ik het niet geheel mee eens K-Ray.

De TS is op zoek naar informatie, klinkt mij geheel anders in de oren.

Maar Ron, wat wil je precies ?
Er zijn genoeg cd-spelers dia automatisch starten met afspelen als je de spanning erop zet.
Een simpel schakelklokje van een paar euro ertussen en je bent er....(ondermeer de wat oudere sony's doen dit, maar ongetwijfelt de wat nieuwere ook wel)
Maar is dit nu wat je wilt ?
Ietsie meer info zou van harte welkom zijn.

Hallo Gadget bedankt voor je reactie.

ja zo iets is ook goed met zo een tijdschakelaar, als dat goed werkt en als ik die nog kan kopen.(kan je nog advies geven welke cd speler hier geschikt voor is?)

ik wil mijn vogel gaan trainen op zang. ik heb geen voorzanger dus moet ik een cd gebruiken, ze moeten op een bepaalde tijd perdag deze zang horen. ik moet niet zo een groot systeem hebben. gewoon een simpel cd speler met een soort van tijdschema.

vriendelijk dank

Is een CD-speler of MP3-speler wekker niet heel erg voor de hand liggend voor dit doel? ;)

Hallo fuzzbass,

ik snap wat je bedoel maar, dan kan je 1x perdag afspelen. en niet 3 of 4 keer.

mvg