Hallo,

Mijn Philips versterker heeft sinds kort kuren en ik heb wat hulp nodig bij het repareren, wie kan mij helpen?

Probleem:Het lukt niet meer om de muziekinput te switchen, het staat nu op "tuner" en kan bijvoorbeeld niet meer naar "aux" of "CD". De display boven de knopjes, van de equaliser blijft ook zwart.

Type: Philips FA 777/00R

Al gedaan: versterker geopend en geinspecteerd op verbrandde elementen, daarna alles goed uitgeblazen en gezogen.

Geschiedenis: Paar maanden geleden stopte het apparaat af en toe met muziek maken, om na soms een paar uur spontaan weer te beginnen. Goed stofzuigen heeft dat euvel gerepareerd. Nu viel een tijdje geleden de equaliser uit maar werkte de input seceltie nog wel dus dat was niet zo'n groot probleem. Nu stopte de input dus ook. Het makt nog wel gewoon prima muziek, maar helaas alleen uit de tuner.

Wie kan mij op weg helpen?

Nog een kleine update bij mijn vorige post.

Ben er net achter gekomen dat alles nog wel werkt via de afstandsbediening.

ps: ben beginner met dit soort zaken

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (8%)]

Slechte solderingen, printen goed nakijken en -solderen.

Weet iemand de impedantie van deze versterker? Ik kan er kan namelijk niks van terug vinden. Ik heb goeie speakers staan maar wil ze niet zondermeer aansluiten.

mvg

Simon

Zullen we alles bijelkaar houden.

Marci was met 1 post een eendagsvlieg.

En waarom in dit topic reageren terwijl je net een topic geopend hebt? De rode tekst was ook voor jou bedoeld.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (30%)]