terrorfeary
elektronica , het is zoals het weer , het word zelden wat je verwacht :) plz cheak out my new site :http://www.terrorfeary.tk
hoi , soms zie ik wel handige oplossingen of tutourials staan of gewoon een moeilijke term simpel uitgelgd, nu aangezien ik aan een site bezig ben waar veel uitleg gevonden kan worden of de werking van elektronica onderdelen zou het soms fijn zijn om zo txten van hier op het forum erop te zetten , hoe zit het dan ? is er een copyright op of moet ik gewoon de ''schrijver'' iedere keer om toelating vragen ?
wil niet dat er iemand op me kwaad zou worden voor zijn tekst op mijn site te lezen of zijn schema
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Hehe, nog iemand erbij die het vanwege CO wel leuk lijkt om een elektro site te beginnen. Sinds CO er is zijn er al een aantal elektrosites uit te grond getrokken.
Voordat ik inga op je feitelijke vraag heb ik een opmerking/idee. Als je nu gewoon die info verzamelt en dan aan ons mailt ofzo dan komt het op CO te staan bij de artikelen. Beetje vreemde werkwijze om het forum van CO uit te pluizen naar info en dat dan op een andere site te gaan plaatsen.
Voor de kwestie copyright moet je ff zoeken op dit forum naar een topic, want ik kan me herinneren dat er een discussie is geweest over hoe dat precies zit. Maar het is iig wel zo dat de schrijver van een tekst daar standaard dan copyright op heeft. Maar "vaak" is het ook maar overgenome of bij elkaargeraapte info van wat anders. Maar de zinnen precies zoals ze zijn geschreven behoren tot de schrijver toe (officieel
).
Bij kleine teksten uit het forum zal er niet zo moeilijk worden gedaan, maar bij grote berichten, hele lappen uitleg of zelfs complete tutorials is het wat lastiger.
terrorfeary
elektronica , het is zoals het weer , het word zelden wat je verwacht :) plz cheak out my new site :http://www.terrorfeary.tk
jah heb al voorbeeldje van de site online staan maar zit nog vol fouten , zelfs schakelingen waar nog fouten in zitten heb ik ondekt dus moet nog wat zoeken naar een oplossing maar de examens komen eraan dus zal het wat rustiger zijn ..... maar als ie on is zal ik het zeker vermelden