hoi
ik zit met het probleem dat ik niet normaal kan inloggen op deze site.
ik krijg dan de melding wachtwoord niet goed of kookies
staat niet aan.
ik heb verder nergens problemen met inloggen
ik log steeds in met het imailje als je je hebt aangemeld met de link om je te registr. (lijkt mij niet echt de juiste manier)
help me please!!
thanks.

Ik heb dit eind augustus ook meegemaakt. Maar je hebt nu toch kunnen inloggen om dt tpic te openen, wat is dan het pobleem?

Ik heb dit ook, en de ene keer ben ik automatisch ingelogd als ik de site open, en als ik mezelf handmatig wil inloggen dan werkt het niet, dan zegt hij dat ik cookies moet inschakelen, terwijl die toch echt wel aanstaan...

Op 10 december 2003 00:18:23 schreef kevinonline:
hoi
ik zit met het probleem dat ik niet normaal kan inloggen op deze site.

Ik had dit een tijdje geleden ook, en heb het opgelost door simpelweg op "vernieuwen" te drukken.

greeeetz

Op 10 december 2003 08:32:43 schreef DJohnny:
Ik heb dit ook, en de ene keer ben ik automatisch ingelogd als ik de site open, en als ik mezelf handmatig wil inloggen dan werkt het niet, dan zegt hij dat ik cookies moet inschakelen, terwijl die toch echt wel aanstaan...

Klopt, ik heb PRECIES hetzelfde. Soms als ik automatisch erin komt werkt het perfect, maar zodra het handmatig moet wil die niet. Ik kan in dat geval alleen via Netscape ipv IE er nog in komen.

[Overig -> Site feedback]

Ik heb tot nu toe het probleem nooit kunnen reproduceren, daarom heb ik geen idee waar het aan zou kunnen liggen.
Kan iemand die er last van heeft misschien eens uitgebreid de stappen die hij/zij volgt exact kunnen beschrijven zodat ik het na kan doen?

Ik draai winxp, en heb de map temporaly internet files onder local settings leeggegooid en de geschiedenis van de PC gewist. Het lijkt erop dat ik van het probleem af ben. In deze map worden o.a. cookies bewaard.

ik heb die zeik ook gehad...
iets aan de inlogcode veranderd ? kijk op php.net of er problemen mee zijn of vraag het daar eventjes

ik dacht echt even dat ik de enigste was maar toch niet dus. ik draai ook xp maar ik weet echt niet waar het aan kan liggen. ik ben ook niet echt handig met het oplossen van computer/sofsware problemen.
maar goed, ik log wel even ik met de wijze die wel werkt.
liever iets als niets.

Ik heb tot nu toe nog geen problemen. Anders ff (bij IE) kijken bij opties en dan bij privacy onderaan op edit klikken en CO uit de lijst gooien en je instelling op "always allow coookies zetten".

Gepost donderdag 11-12-2003 19:44:04
Ik heb tot nu toe nog geen problemen. Anders ff (bij IE) kijken bij opties en dan bij privacy onderaan op edit klikken en CO uit de lijst gooien en je instelling op "always allow coookies zetten".

If something isn't broke, Fix it until it is.

oke ik kwam er net weer niet meer in het lukte echt niet maaar nadat ik bovenstaand verhaal heb ingesteld kwam ik er weer in.
werkt meschien ook bij andere die XP draaien en inlog probleemen hebben.

Het probleem is dat je via een andere site je wilt aanmelden (via je email dus). Doordat je via een andere site aanmeld vindt de site jouw cookies niet. Dus je kan het probleem gemakkelijk oplossen door gewoon in de adresbalk de URL in te geven. :)