Vervolg van deel een, twee en drie.
Dit is een showtopic, dus gaarne niet teveel geleuter
[Bericht gewijzigd door GJ_ op zaterdag 6 juni 2009 20:48:27 (16%)
Dit topic is gesloten
Moderator
knus plekje heb je daar. die velleman soldeerstation had ik ook, maar is nu toch overleden.
[off-topic]
Windows gecrasht ?? of wert je ook gek van Vista??
[/off-topic]
voor de rest leuk plekje en sfeer vol
Ik heb mijn media-center omgedoopt tot test-pc. Mijn USB->Serial om PIC's te programmeren werkt namelijk niet op Vista
Op 7 juni 2009 23:28:22 schreef Jasper91:
Ik heb mijn media-center omgedoopt tot test-pc. Mijn USB->Serial om PIC's te programmeren werkt namelijk niet op Vista
nooit gehoord van 'Dual boot'?
Golden Member
nooit gehoord van 'Dual boot'?
Volgens mij was Leip's fotosessie maar van 1 boot hoor.
Groeten, Bram
Op 16 juni 2009 14:54:35 schreef bprosman:
[...]
Volgens mij was Leip's fotosessie maar van 1 boot hoor.Groeten, Bram
ik bedoel dat je dan je media-center nog kan gebruiken
is inderdaad een chique bootje. de zaak is sponsor van het schip en ik heb daar service gedaan voor de gyro compas die er op staat.
voor meer info over het schip kijk je op eendracht
zeer de moeite waard als je een wil kijken hoe het zee zeilen in zijn werk gaat. de bemanning bestaat grotendeels uit vrijwilligers.
timo
aan zoiets zat ik al te denken. ik moet nu nog een jaar school en dan zou ik begin juli klaar zijn om daar dan een maand of 2 als vrijwilliger te werken.
timo
Op 7 juni 2009 23:28:22 schreef Jasper91:
En mijn Bascom draait ook niet op OSx... Daarom hebben ze VMware uitgevonden...
Voor de rest tof werkplekje. Kwou dat 'k ook zo'n zin voor orde had...
s'Avonds foto's maken wil ook niet goed
's Avonds moet je alle display's en LED'jes laten oplichten, en het licht uitdoen.
Maar ook zonder dat is het best wel gezellig...
Idee voor morgen
Banned
Op 15 juni 2009 23:58:51 schreef leip11:
ik zal hier ook maar mijn tijdelijke werkplek van afgelopen donderdag en vrijdag posten:P
Leuk bootje!
Ik dacht eerst even aan de oude amsterdam-ijveer waarmee ik ooit eens naar pampus gevaren ben!
de eendracht....die naam komt me heel bekend voor...das een grand café in abcoude waar je heerlijke broodjes osseworst kunt halen :9~:9~
[Bericht gewijzigd door Alexander Verbeek op woensdag 1 juli 2009 07:48:23 (33%)
de broodjes en ander eten is op het schip ook goed te doen. er zit een eerste klas kok aan boord en die is zeer bekwaam in het maken van lekker eten:P.
timo
Banned
mijn hok
http://www.easy-upload.nl/index.php/file/24a50c679cd0dd.png
http://www.easy-upload.nl/index.php/file/64a50c679cee0d.png
http://www.easy-upload.nl/index.php/file/44a50c679cfc7c.png
Mod-edit: Posters zijn bedoelt voor op de muur, niet op een forum
[Bericht gewijzigd door Henry S. op zondag 5 juli 2009 20:20:30 (44%)
Op 6 juli 2009 03:17:49 schreef Bert_mc:
N97! /wave/
heeeeeele leuke gadget
reken maar dat zo'n leatherman goed van pas komt hoor, heb hier zelf de charge liggen, altijd onder handbereik.
hoewel een multitool het niet wint van een specifiek stuk gereedschap, is het erg handig om erbij te hebben
Dit topic is gesloten