Kent er iemand de LabJack U12 interface? http://www.labjack.com/labjack_u12.html

Weet er iemand iets over dit apparaat? Laat me dan iets weten aub;

Dank je, Joris

Kent er dan echt niemand deze USB-interface module???

Waarom deze nemen, is duurder dan de K8000 en minder mogelijkheden volgens mij. En voor de snelheid hoef ik het ook niet te doen.

Kweet niet hier is LabView VI ook bijgeleverd. is dat niet veel makkelijker?

Er staat LabVIEW VIs, Dit zijn enkel programma`s die je kunt openen in LabVIEW. Je zult dus nog steeds LabVIEW dienen aan te schaffen of kopieren

Op 26 december 2003 12:00:55 schreef Dr_nellis:
Er staat LabVIEW VIs, Dit zijn enkel programma`s die je kunt openen in LabVIEW. Je zult dus nog steeds LabVIEW dienen aan te schaffen of kopieren

Dat hd ik nog niet gezien. Weet je toevallig ook waar ik Labview kan downloaden of zo? (Ik denk dat het wel een beetje duur is om te kopen, niet? )

Dank je, Joris

Op 27 december 2003 13:35:01 schreef Melotte Joris:
[...]
Dat hd ik nog niet gezien. Weet je toevallig ook waar ik Labview kan downloaden of zo? (Ik denk dat het wel een beetje duur is om te kopen, niet? )

Labview moet je gewoon kopen, en ja dat kost idd heel wat.

zou ik dat nergens gewoon kunnen downloaden? (illigaal maarja) ?

Weet dat dit een oud topic is, maar kan er niet aan doen, moet gewoon reageren:
NIET DOEN!
Niet kopen, vorig jaar hebben we er in school een inlezing van een warmtebad met PT100 proberen mee te maken. Niet te doen. Frequentiemeting moogt ge vergeten. Alleen als het signaal zeer langzaam evolueert krijgt hij het gemeten.
Ten tweede: de labview is niet bijgelevert.
Ten derde:uitgestuurde waarde zijn onstabiel in zowel grootte als frequentie.

Dus: Als je je wilt bezighouden met Data-aquisitie koop dan een DAQ-kaart voor in je PC.

Tommi_G

hmm, ik werk hier nu bij het bedrijf waar ze scope-it maken, maar je kan natuurlijk ook gewoon een transient recorder nemen. Kost wel wat, maar de velleman oscilloscope levert dit.

Tiepie trouwens ook.

als je niet content bent kun je scope-it aanschaffen, maar ik zou het eerst proberen, je wordt gek van alle opties, mooi pakket hoor, maar wee tniet wat velleman zelf aanbiedt.