hallo ik heb net me middelbaar afgemaakt. ik zoek nu een richting om verder te studeren ik heb op internet gelezen dat de sector elektronica of informatica goed betaald dus ik zoek een richting in deze branche
ik kan kiezen uit xios phl of khlim
graag heb ik een richting waar ik weinig moet studeren 5 uur per week is toch wel het maximum
ik heb geen ervaring met elektronica maar als pro gamer wel met informatica
liefst niets met programeren want dat kon ik op het middelbaar niet goed
informatica zonder programmeren gaat volgens mij niet samen 
een studiekeuze maak je omdat je het graag doet, niet omdat het goed zou betalen.
Ik heb vroeger elektronica gekozen omdat ik dit echt wel graag deed (niet omdat het goed zou betalen)
ElecM
aka m.devriesjr
Is je eis veel verdienen? niet meer? denk dat je wel passie voor je vak moet hebben anders kom je jezelf later wel tegen lijkt me..
Bovendien ben je beter in dingen die je leuk vindt, en weining studeren 5 uur per week, vergeet het maar, of je moet een natuur talent zijn..
alle studies kosten meer als 5 uur per week. de studie last word berekend op 40 uur, maar vaak kom je er met 30 ook wel. 5 uur.... doe niet idioot.
een baan doen alleen omdat hij geod verdient zal niet lang de jouwe zijn. je moet iets echt leuk vinden en er een drive in hebben om er 40 tot 50 uur tegenaan te gaan en net iets meer te doen als je collegas..... zo dat je op termijn leuk gaan verdien.
Op 23 juli 2009 22:47:32 schreef Ron Plongers:
Ik zoek nu een richting om verder te studeren ik heb op internet gelezen dat de sector elektronica of informatica goed betaald dus ik zoek een richting in deze branchegraag heb ik een richting waar ik weinig moet studeren 5 uur per week is toch wel het maximum
tsss en dan maar klagen dat de wereld naar de knoppen gaat...
Je moet eens langs de elektro handel gaan waar ze TV's, wasmachines enzo verkopen. Wel bij de lokale handelaar en niet mediamarkt en consoorten...