Geforce 4 4200

Heej lui,
ik heb een vraagje en nou niet meteen allemaal DUHHHH gaan roepen ofzo... ik ben een beginner met tv-out en heb pas een computer gekocht met zo'n geforce 4200 kaart (met dus tv-out) nou heb ik er wel een mooi verloopkabeltje bij gekregen. en nou sluit ik hem aan, zet die mooie s-video kabel er op en sluit hem aan op me tv...
tot mijn grote verbazing werkt het allemaal wel... totdat windows opstarte...
dus ik zie me hele opstartprocedure wel op tv (al is dat wel kutkwaliteit...) maar hebben jullie enig idee wat ik er aan kan doen??
vast wel...

Nou ik hoor het graag van jullie

groeten Peter

Lees je handleiding eens door zou ik zeggen.

Het is namelijk altijd zo dat je het ziet op je tv OF op je pc-monitor maar niet op beiden tegelijk.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

jah handleiding heb ik niet gekregen (ik weet het, het is lomp) anders had ik het al lang opgezocht natuurlijk..
maareeh ik ga me beeldscherm er eens afkoppelen en dan probeerik het met ALLEEN me tv.. en als dat niet lukt zie je me zo terug :P

Ik denk dat er ook nog de mogelijkheid bestaat dat het niet met jou tv werkt. Ik weet ook nog dat ik eens een playstation twee heb geprobeerd aan te sluiten hier in huis en ik ook alleen maar crappy beeldkwaliteit kreeg. gelukkig deed ie het op een andere wel. Dus ik zou het ook even op een andere tv testen.

what about tv-out signal naar pal b doen?

tja...

als je nou eens naar eigenschappen van beeldscherm gaat(rechtermuisknop op desktop, instellingen.

en dan geavanceerd, en daar even kijkt welke aan staan, kan je dan geen 2 monitoren aanvinken?