Waar is dat terug te vinden ?

Dat zijn er best veel! :)

Ik plaats meteen nummer 1000010 erbij!

Ik denk dat de stats dus iets doet van tel berichten in berichtentabel.

Als een mod een bericht echt verwijderd zou ie mogelijk ook direct uit de database gaan. 1 miljoen berichten is dus 1 miljoen niet-verwijderde berichten.

Grote kans dat het forum ook nog een speciaal stukje heeft voor de admins, die berichten tellen ook mee.

zojuist 1000050 geplaatst! ^^

CO'ers congrads!! dit laat toch wel weer zien dat deze site een groot suc6 is :)

Daar gaat mijn vrije tijd, heb er pas 25.000 gelezen. De mods moeten ze allemaal uit hun hoofd kunnen? Lijkt me een makkie voor een goed mod anders ben je er niet 100% bij betrokken. :P.

Gelukkig is 90% ruis, zoals het bericht hierboven... :P

(En dit bericht..)

Op 8 september 2009 09:18:22 schreef joopv:
Was Bert_mc een paar weken geleden al niet de gelukkig dan?

http://www.circuitsonline.net/forum/view/message/1000000#1000000

Hey, voor de eerste keer zou een flashy banner "WELCOME!!!! YOU ARE THE 1.000.000TH VISITOR ON THIS SITE!!!" niet misplaatst geweest zijn.

Op 8 september 2009 09:18:22 schreef joopv:
Was Bert_mc een paar weken geleden al niet de gelukkig dan?

Dat is het 1.000.000ste geposte bericht. Trek daar alle verwijderde berichten en getrashde topics van af, en je komt op het getal dat op de about pagina staat.

Op 8 september 2009 18:10:31 schreef benleentje:
De mods moeten ze allemaal uit hun hoofd kunnen?

Dat is een van de vereisten als je moderator wordt. Er worden toelatingstesten gehouden waarbij je moet kunnen zeggen in welk topic een bepaalde vraag stond.

hmm .... dat is vast wel te halen met een fotografisch en detail geheugen , en heb nog wel wat ruimte vrij . en als dat op is zal mijn biologische klokbatterij ook wel op zijn tegen die tijd ( hoop dat ma er een duracell ingezet heeft bij de ontwikkeling )

Nou, ik heb anders liever iets herlaadbaars daarvoor, met een lage zelfontlading...

EDIT: Hmm, organische brandstofcel dan maar. Loopt op zetmeel, vet en eiwitten. En af en toe een vitamine ertussendoor natuurlijk...

[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op (45%)]

welke accu wordt nou 78 jaar oud , terwijl batterijen ( lithium ) dat wel halen , en anders lithium eten ... of zonnepaneel .

in 2050 heeft iedereen bij geboorte al een firewire aansluiting en een 300tb opslag erin , wel flashgeheugen natuurlijk .

maar we dwalen af , en dat hoort bij de 80% ruis ....