Voor Labo's

Beste,

Ik ben student Elektronica en moet regelmatig ook verslagen maken van mijn gedane labo's! Tot nu toe was dit nog vrij simpel en deed ik dit werk met de hand of in EXEL! Heeft er iemand een simpelder programma voor mij want ik ben nu met modulatie enzo bezig en ik zoek een programma waar ik bijvoorbeeld de schakeling kan op bouwen en erna het scoopbeeld zien!

THKX

met croclip kan dat volgens mij

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

Op de elctronikaschool gebruikten wij PSpice.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Ewb vind ik ook het beste, je kan het makkelijk van kazaa downloaden

wat hier stond is tegen de regels van circuitsonline in zoals je hebt kunnen lezen in de FAQ.

laatste keer dat ik dit zie! anders een ban!

Jeroen Boere

[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op woensdag 31 december 2003 12:32:43

Wij gebruiken tina 6.0 pro!
De demo is gratis te verkrijgen op het net!

mss met multisim ? en dan print screens nemen , kan je leuk met je exel blijven werke ;)

elektronica , het is zoals het weer , het word zelden wat je verwacht :) plz cheak out my new site :http://www.terrorfeary.tk

Op 7 januari 2004 12:50:05 schreef terrorfeary:
mss met multisim ? en dan print screens nemen , kan je leuk met je exel blijven werke ;)

Idd multisim gebruik ik ook al een tijdje, heel handing dmv de screenshot functie in winXP

slimme mensen vinden oplossingen, genieën vinden problemen.

Screenshot werkt toch met elk programma wel? Gewoon Alt-Prt Sc gebruiken. Of is het een hele andere functie waar jullie het over hebben?

Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!

Op 8 januari 2004 14:31:30 schreef Benadski:
Screenshot werkt toch met elk programma wel? Gewoon Alt-Prt Sc gebruiken. Of is het een hele andere functie waar jullie het over hebben?

Ja die bedoel ik , en natuurlijk werkt ie met elk windows programma.

slimme mensen vinden oplossingen, genieën vinden problemen.