hallo,
ik heb een philips DC532 autoradio thuis liggen die ik heb in gebouw in een (bier-) kratje, maar nu wil ik er graag een audio line-in aan maken....
ik wou dit doen via de poort voor de cd wisselaar maar ik weet niet welk pinnetje wat is. er is bijna niks over op het internet te vinden en als je wat vind is het in het russisch.

iedere zinvolle hulp is welkom

mvg,
hobbyknutselaar

hier misschien?
Nog maar de vraag of deze ingang dan bruikbaar is als er geen serial bus binnenkomt van de wisselaar.
Wellicht kan je anders de d2b+ en d2b- doorverbinden echter weet ik dit niet zeker , misschien kan iemand anders je daarbij helpen.

[Bericht gewijzigd door S.Oldeerbout op (11%)]

deze site was ik ook al tegen gekomen, maar er is niet egt uit wijs te worden.....

Een boer gaat dan eggen als die er niet wijs uit wordt.

Welk deel begrijp je niet van die site?

nou, ten eerste staat mijn type nummer er niet tussen, de dc 532 en ten tweede is het plaatje dat S. Oldeerbout bedoelt niet echt te lezen.

Hobbyknutselaar

Hallo.

Ik heb even in de manual gekeken.
Pin C8 is de Line in Right, C9 is Left en C10 is massa. Je zult de radio alleen wel wijs moeten maken dat er een wisselaar aanhangt.
Hoe dat precies werkt weet ik niet. Ik stuur je het doc wel eens, eerst even scannen.

Groeten, Ron.

even zoeken met google naar ip-bus hack (zo wordt die aansluiting genoemd)

en het instellen voor een line in ingang staat ook wel in de gebruiksaanwijzing.
uit mij hoofd is het iets me radio uit, audioknop 3 tot 5 sec indrukken en dan heb je een service menu

Hallo.

@Hobbyknutselaar.
Als je wat wilt ontvangen dan zul je op z'n minst je mail adres zichtbaar moeten maken in je profiel.

Groeten, Ron.

hmmm, dacht dat ik dat had gedaan....

nu in ieder geval wel.

Hallo.

Er is wat naar jou onderweg.

Groeten, Ron.

Vele malen dank voor de moeite....

aansluiting is bijna klaar, nu hopen dat het goed is gedaan....

hmmm.....
de aansluiting is nu gerealiseerd. maar nu pikt hij hem niet op
iemand enig idee hoe dit kan?

ik heb dit idee jaren gehad als werkbankradio en had toen de tuneroutput met een wisselschakelaar aangepast , dus een dubbelpolige schakelaar die de tunerout ( l en r ) onderbreekt en naar aux schakelt . deze uitgangen komen zo van het blikken doosje af wat bij de antenne ingang zit , even meten en meestal zitten ze langs elkaar en soms staat er out bij of l-r out .

@testman:
kun je er misschien een foto van maken? dat is heel wat makkelijker en duidelijker