hallo, wie gaat er binnenkort nog bestellen bij farnell?

ik zou dan graag mee willen bestellen, want ik hoef maar voor E 8,30
te bestellen en ik KAN zelf niet bestellen, bankproblemen.(nee, geen DSB :))
ik moet vier van deze dingetjes hebben:
http://nl.farnell.com/omron-electronic-components/g3vm-351a/relay-mosf….
kleine optoMOS.

wie-o-wie kan mij hierbij helpen? liefst in nederland, kan ik het geld zonder teveel problemen via de post opsturen :+

mag het ook bij rs-components vandaan komen?

Heb zelf ook nog het 1 en ander nodig (low-esr elco's), zit denk ik op de 5 euro. Had al gekeken bij Conrad, maar als mijn bestelling mee kan, kan ik wel even kijken of Farnell ze heeft ?.

ok, een en andere toevoeging:
-als ik ze maar heb
-niet duurder per stuk, hoogstends een paar cent verschil

@diamon
is al bij farnell, hoor.
ik weet niet of conrad ze heeft, zal eens kijken.

Ik bestel ca. tweewekelijks tot maandelijks bij Farnell maar sinds ik van bepaalde CO-leden in een Farnell IA-topic opmerkingen gekregen heb (zal wel uit pure jaloezie geweest zijn omdat ze niet mee konden profiteren) omdat ik de BTW zelfs niet doorrekende aan de meeliftende kopers (waarom zou ik ook, als firma krijg ik de BTW toch ook terugbetaald?).
Dus doe ik nu lekker egoistisch.

Op het moment dat ik weer bij Farnell bestel en ik zie dat bepaalde leden ook materiaal nodig heb zal ik deze wel zo nodig via mail contacteren.

thanks, turbo.
ik heb alle tijd, dus ik kan wel wachten.
(al zou het wel handig zijn als ik ze voor begin maart heb)

Ook RS heeft de component. Dat is dus geen probleem. Waarschijnlijk bestel ik deze week nog bij RS. Laat maar iets weten.

mvg

Theo

ik ga met buckfast mee.bedankt voor de reacties!

@buckfast: ik meel je wel. mijn adres staat in men profiel.

Turbokeu, enig idee wanneer je weer gaat bestellen bij Farnell ?.
Heb een handje vol Low-esr elco's nodig, maar op de site van Farnell is de juiste vinden beetje erg lastig (maw, kan ze niet vinden).

Dick Best heeft tegenwoordig ook low-esr elco's in zijn assortiment, tis maar een idee.

Wist al dat die Low-esr elco's in het assortiment ging krijgen, maar weet ook welk merk het is: CapXon.
En dit merk heb ik al moeten vervangen in meerdere 17" lcd scherm, en wordt ook niet aangeraden om te gebruiken in schakelende voedingen.

[Bericht gewijzigd door Diamon op (17%)]

Kan ik eventueel ook nog een bestelling doen bij Turbokeu?