philips cd911 en een tandwiel voor de 930

Dag mensen, ik heb een cd911 van philips in mijn bezit gekregen
volgens mij moet deze nog werken, maar

1)de aan en uit knop gaat naar een switch intern in het toestel: deze switch eindigt in het ijle: dat wil zeggen de printplaat of whatever er achter zou moeten komen zit niet in de cd speler. Ook is er een kabel doorgesneden: deze kabel vertrekt vanuit een stekker van de printplaat met nummer 1508. Dat is net naast de stekker die de secundaire van de transfo verbindt met de printplaat;
Dus ik denk dat de kabel die afgesneden is gewoon naar een dubbelpolige schakelaar ging om daar onderbroken te worden.

Wie kan mij een foto opsturen van de interne kant van zo'n 911 of een service manual zodat ik weet welke draden ik moet aan elkaar solderen.

2)ik heb ook een 930 in handen gekregen: het bekende fenomeen: een gebroken tandwiel: ik doe de lader nu voorzichtig manueel open en dicht en dat lijkt prima te werken. ik heb de stroom naar de motor afgekoppeld zodat die niet per ongeluk blijft draaien.
2a)is dat een probleem dat ik de lade manueel blijf open doen of niet? ivm de laser die nogal hard valt bij het openen en of de schijf wel goed in het midden ligt bij het handmatig dichtdoen.
2b)waar kan ik goedkoop zo'n tandwiel kopen, heb op internet al prijzen gezien van 30 euro, dat is belachelijk veel. je koopt die speler voor minder.
hij staat nu te spelen en doet het niet onaardig. Lang leve philips.

merci

cdm9 tandwiel:
Bij marktplaats even zoeken op cdm9, dan vindt je hem wel.

dankjewel, heb het tandwiel gevonden voor 6 euro, niet op marktplaats
merci

Hallo.

Ik heb je wat gestuurd.

Groeten, Ron.