Ik heb hier samsung 72 cm PLANO , nu werken de video ingangen niet meer , dus op de zijkant van de tv , en vanachter via scart.

Ik heb alles geprobeert , verschillende kabels , video , playstation , pc... op aangesloten . Niets werkt meer .

Als ik de video mode kies op het afstandbediening , blijft het scherm blauw, het geen beeld meer van video of playstation.

Kan er is iemand helpen
Alvast bedankt

garantie ????????????????

mischien onnozel ?

NeeN , die garantie is al vervallen.

klinkt naar video schakelaar (ic)....

gewoon tv ontvangst heb je nog wel ?
zo ja dan zekers een ic defect.
als je knutsel ervaring genoeg hebt en een scopp bezit
kan je de fout zelf op snuffelen. let wel op de hoogspannings delen in de tv het kan je een echte doodsklap geven als je die niet goed behandeld.

Greets

Remi

Openschroeven en de connectoren doorsolderen. Die van mij waren ook losgebroken.

Kan je is wat meer uitleg geven , connectoren doorsolderen ,Waarom???

Op 28 januari 2004 17:34:35 schreef Sebastius:
Openschroeven en de connectoren doorsolderen. Die van mij waren ook losgebroken.

Kan je wat meer uitleg geven , want ik snap niet goed waarom ik connectoren moet door solderen .
Ik ken er in feite niets van , ik heb gewoon gevraagd op de forum wat het probleem zou zijn .
En dan zou ik iemand contacteren die tv's repareerd.

het kan zijn dat door warmte/kou wisselingen solderingen los raken of dat door veel vuldig in en uithalen van stekkers de solderingen los gaan.

Maar als je er geen kaas van hebt gegeten gewoon naar een reparateur brengen en eerst een prijsopgave laten doen en natuurlijk vragen wat ze gaan repareeren of vervangen .

Greets
Remi