Tja, ik ben nu half jaartje ff te busy geweest en nu terug en ik zie nog steeds discussies enzow, toch leuk, veelal dezelfde mensen iedereen heeft veel geleerd, geen zinloze discussies het niveau gaat omhoog en niemand wordt buitengesloten, uitzonderlijke site blijft dit toch, voor beginners en gevorderden.

Dank aan mod's en ook aan alle leden

Laat ik daar maar bij aansluiten. Geweldige site is dit. Een virtueel bloemetje voor de mods en gebruikers!

wiej CO is goed :P door CO is mijn interesse voor electronica nog groter geworden omdat ik het snap door CO :P gaat zo door

extreem geweldige site! ik zou moeten :'( als de site down gaat

trouwens, er zijn wel een hoop onderdelendealers hier bij gekomen en print ontwikkelaars, kan aan mij liggen, aar elektronica componenten worden nu ook betaalbaar voor consumenten.

*snik*

ik trek het ff niet meer ;)

Bedankt voor dat bloemetje, hij staat mooi op mijn desktop! :P

en tja, soms moeten wij mods wel eens hard optreden, maar dat is noodzaak, daarom zien sommige mensen ons als boe-mannen :D achja...

iig bedankt voor de complimenten, het kan immers niet bestaan zonder bezoekers!

ps. kijk eens naar de netstat stats, laatste maand(en) bijna alleen maar +1000 bezoekers per dag... jaar geleden waren het er nog rond de 300... zegt toch wel iets over de kwaliteit van de saait :)

co verdient : ++++++++++++++++++++++++++++
EDIT: nog dit erbij:++++++++++

[Bericht gewijzigd door Stynus op ]