Vervanging Basic Stamb

Ik heb zojuist leren werken met een basic stamb, dat leek me wel wat en ik wou er meer op ingaan. Maar dze enigste struikelblok voor mij is de prijs. Bestaan er soortgelijke toepassingen die hetzelfde werken? Al dan niet zelf te maken?

PIC/AVR

je zult wel een andere taal moeten leren en een simpele progger moeten bouwen

Een schizofreen is nooit alleen!

Een Atmel met Bascom AVR (www.mcselec.nl). Bijna zelfde taal (beter dan Basic Stamp naar mijn mening). Een Atmel (90S2313 is een beetje standaard, 15 IO lijnen, 10Mhz en meer dan genoeg Flash geheugen) kost je bij Reichelt.de iets van 2 euro...

I Fix Things.

Proton+ PIC Basic (van Crownhill) als je met een PIC wilt werken.

Ohm sweet Ohm | www.picbasic.nl

Zijn die PIC/AVR ook te programmeren met C++?

A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl

Op 8 februari 2004 11:57:32 schreef Berry:
Zijn die PIC/AVR ook te programmeren met C++?

PIC 12/12 serie eigenlijk niet, 18F en AVRs eventueel wel, maar niet aan te raden. Neem dan liever gewoon C.

Wouter van Ooijen: VOTI webwinkel, docent HvU (Technische Informatica); C++ on mictrocontrollers blog

Voor de AVR is een een port van de GNU compiler genaamd AVRGCC.

Marcel

High met Henk

Special Member

Basic stamp? Heb er 1 liggen met programmeer plaat erbij, en laadkabel, is wel een home made programmeerplaat, doe een leuk bod zou ik zeggen

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 9 februari 2004 09:05:08 schreef High met henk:
Basic stamp? Heb er 1 liggen met programmeer plaat erbij, en laadkabel, is wel een home made programmeerplaat, doe een leuk bod zou ik zeggen

Wat is uw vraagprijs?

High met Henk

Special Member

roep iets, ik heb het ding nu al ruim een jaar liggen en er nooit iets mee gedaan. pak tegenwoordig liever een AVR

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???