Ik heb een legale versie van PROTON IDE. Tot dusver gebruikt op een PC met Windows XP. Maar ik heb de PC onlang ge-upgraded naar windows 7, en het schijnt heb ik een andere versie van de License Key Driver voor nodig. Heb Crownhill een Email gestuurd, GEEN ANTWOORD!
Heb geprobeeerd in te loggen op het PROTOM Forum, daar heb je een registratie image voor nodig, dat niet getoond wordt. Moderator ge-emailed, GEEN ANTWOORD!

Dus, wie heeft de Vista/Windows 7 versie van SPARKEY.DLL en is bereid die naar mij te mailen.

Bij voorbaat vriendelijk dank,

Anton

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (2%)]

http://www.picbasic.org/showthread.php/59858-Digitally-signed-driver-f…

Zie je mail voor verdere uitleg.

edit. Om verwarring te voorkomen de eerste link weggehaald.

[Bericht gewijzigd door theove op (16%)]

Op 30 mei 2010 13:07:41 schreef ferryman:
Heb Crownhill een Email gestuurd, GEEN ANTWOORD!
Heb geprobeeerd in te loggen op het PROTOM Forum, daar heb je een registratie image voor nodig, dat niet getoond wordt. Moderator ge-emailed, GEEN ANTWOORD!

Beiden lijken me heel erg stug, de service van Crownhill is prima.

Wat is btw een 'registratie image'?

En gebruik eens de zoekfunctie!

@theove: De eerste link is voor de TS nog onbereikbaar.

Mijn ervaring met Crownhill is duidelijk anders!

Een registratie-image is een plaatje met letters en cijfers, dat je over moet tikken. Maar dan moet je ze wel ZIEN!

Dat zie je met elke normale browser...

En als je normaal met Crownhill mailt dan krijg je ook een normaal antwoord terug (en dat is net als hier zonder caps).

1) Zorgen dat je licensed user wordt , door je op de site te melden met aankoop gegevens.
2) Als je eenmaal licensed user bent (kan even duren) dan in de bèta sectie laatste versie downloaden en installeren.
3) In de proton directory staat dan een folder met meerdere versies van de sparkey.dll .

Beste Henry,

Maak je me nu uit voor stomkop of gewoon voor leugenaar!

Ik heb het forum met verschillende browsers geprobeerd, en wat ik niet zie, dat zie ik niet.

En als ik zeg, dat ik van Crownhill geen antwoord krijg, dan is dat ook zo.

Einde Discussie

Op 11 juni 2010 17:37:57 schreef ferryman:
Beste Henry,

Maak je me nu uit voor stomkop of gewoon voor leugenaar!

Geen van beiden.
-Het wel of niet zien van de captcha, is niet een fout van Crownhill maar ligt aan de gebruikerskant.
-Je opent op hoge poten een topic met vele caps, als je op dezelfde manier met Crownhill mailt dan schiet het niet echt op.
-Ik verwees met de zoekfunctie ook naar Crownhill-ervaringen van anderen, heb je die ook gelezen?

Mod-edit: Die link is niet voor niets niet voor iedereen toegankelijk.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (1%)]

Ik moet eerlijk bekennen dat de Crownhill website, incl. forum, de laatste tijd een puinhoop is geweest. Wiki's die niet meer toegankelijk waren en meer van dergelijke rare dingen.

Ik krijg ook sterk het gevoel dat Crownhill niet meer zoveel tijd besteed aan picbasic.

Maar als ik het goed heb is TS al lang en breed geholpen met zijn probleem.....

[Bericht gewijzigd door theove op (15%)]

Helaas, ik heb de ontvangen drivers toegevoegd en Proton zegt: "No USB key". Voorlopig hou ik m'n oude laptop nog maar, i.v.m. Proton.

Ik zou graag geregistreerd gebruiker worden op het Proton forum. Ik heb ze over de loop van een half jaar of zo 3 x een email gestuurd, niet 1 ervan is beantwoord. Ook aan de beheerder van het forum gemailed: geen antwoord. Ik begin er een beetje droef van de worden. Iemand nog ideeen? Het is toch te gek, dat een pakket waar je zoveel voor heb betaald, het niet op je nieuwe PC doet?

Anton

Het is toch te gek, dat een pakket waar je zoveel voor heb betaald, het niet op je nieuwe PC doet?

Dat is toch niets nieuws ? Ik heb hier genoeg hardware liggen die het niet meer onder Windows Vista of 7 doet omdat de fabrikanten er geen drivers meer voor uitbrengen.

Het is uiteindelijk jouw keuze om op een nieuwere windows versie over te stappen. En op je nieuwe PC kun je ook XP zetten hoor...

ja inderdaad, misschien een dual boot, of een virtuele xp machine installeren. in elk geval totdat je een oplossing hebt

crownhill gemaild en nooit enig probleem gehad
binnen redelijke tijd antwoord terug gekregen

en nog steeds voldoende ondersteuning van proton te verkrijgen
er is een nieuwer programma wat natuurlijk meer aandacht krijgt maar voor de rest niet ontevreden van crownhill

gr raf

Tering, dat was weer een oude koe!

@ferryman: i.v.m het niet weergeven van een registration image (captcha), gebruik je een adblocker die misschien te kritisch is ingesteld?

Niet iedereen schijn te snappen wat een oude koe is. :-p