wie kan mij info geven over mijn tv het is een imperial en heeft alleen nog maar strepen op het scherm en ook geen geluid meer heb zelf alleen de uitgang van de video uitgeprobeert maar dat blijft het zelfde en kan ook niet zien of er iets van componeneten verbrand zijn .wie heeft hier meer raad over.thx
k.p.meinesz
Een schizofreen is nooit alleen!
Op 11 februari 2004 19:25:50 schreef sacha:
wie kan mij info geven over mijn tv het is een imperial en heeft alleen nog maar strepen op het scherm en ook geen geluid meer heb zelf alleen de uitgang van de video uitgeprobeert maar dat blijft het zelfde en kan ook niet zien of er iets van componeneten verbrand zijn .wie heeft hier meer raad over.thx
draai je print om pak een boutje beetje tin en bakken maar
is meestal een defecte soldeering
bij goed licht kun je het ook zien
print condensatoren in de voeding wel ff ontladen
type ktv zegt me niks, maar lijkt erop dat ic op de beeldbuisvoet of een veiligheidsweerstand hiervoor defect is/zijn. (ik neem aan dat je bedoelt wit beeld met horizontale streepen?)
ik ben er nu achter gekomen dat een van de scart aansluitingen toch werkt en die zit op de gewone print vast en de tweede zit op een aparte print maar als ik de eerste scart gebruik dan flikkert het beeld heb alles opnieuw gesoldeert en er zijn eigenlijk geen verbeteringen kan dit iets te maken hebben met de tuner?......