setsunakaede
broem, broem, broem....
Heeft iemand toevallig al een goede versie van de Microchip 16F628 als library voor Eagle? Hij staat namelijk niet in de standaard microchip library, ook niet de versie van hun site (tenminste, ik heb hem niet kunnen vinden). Of is er een andere oplossing om deze pic netjes te kunnen faken?
k.p.meinesz
Een schizofreen is nooit alleen!
Op 20 februari 2004 00:39:49 schreef setsunakaede:
Heeft iemand toevallig al een goede versie van de Microchip 16F628 als library voor Eagle? Hij staat namelijk niet in de standaard microchip library, ook niet de versie van hun site (tenminste, ik heb hem niet kunnen vinden). Of is er een andere oplossing om deze pic netjes te kunnen faken?
16f84 is pin compatible
setsunakaede
broem, broem, broem....
dus dan moet ik me niets gaan aantrekken van het feit dat de 628 ook op de osc pinnen en de mclr IO-bewerkingen kan doen?
k.p.meinesz
Een schizofreen is nooit alleen!
Op 20 februari 2004 09:27:25 schreef setsunakaede:
dus dan moet ik me niets gaan aantrekken van het feit dat de 628 ook op de osc pinnen en de mclr IO-bewerkingen kan doen?
of ff zelf de lib aanpassen
of de foutmeldingen van eagle gewoon negeren en je eigen verstand volgen
setsunakaede
broem, broem, broem....
hmm, ik heb nu gewoon botweg alles getekend zoals het op de 628 moet, en dan als pic de 84a geplaatst, geen foutmeldingen
al had ik dat nou wat eerder geprobeerd, was deze hele post wat overbodig geweest. Maar goed, bedankt in ieder geval voor de adviezen.